plockade bort strypning på en yamaha såld Raptor 350 i tosdags o där satt det en klack o locket till förgasaren (stopp för gasen)killen som hade hojen hade kört strypt i typ 12 månader kan säga att han blev överaskad hur bra den gick efter det motorn är inte byggd för o va strypt på det sättet, så inkärning sker nog bäst avstryptvi plockade även bort strypningen o ändröret, det va rena strypningen i gnistskyddet, så ett nytt lock är nog att rekomendera
Citat från: "zacka"plockade bort strypning på en yamaha såld Raptor 350 i tosdags o där satt det en klack o locket till förgasaren (stopp för gasen)killen som hade hojen hade kört strypt i typ 12 månader kan säga att han blev överaskad hur bra den gick efter det motorn är inte byggd för o va strypt på det sättet, så inkärning sker nog bäst avstryptvi plockade även bort strypningen o ändröret, det va rena strypningen i gnistskyddet, så ett nytt lock är nog att rekomenderaBlev det "cashis" du fixade ?//J
ja Elin du får minsann plocka bort lite strypningar om du ska hänga med å köra. Vem vill ha en symaskin med sig på körningar? tror nog Dr kaxig håller med MVHHenke
Grattis till maskinen Elin! Plötsligt har vi bytt roll, du har maskin men inte jag :-( Nåja, den som sparar till en ltz...Fast jag velar lite och kan inte sluta fundera på 350-raptorn...kanske kan testa din senare när den är inkörd om det stämmer någon gång...Enjoy!