Ja helförsäkringen täcker maskinskada under förutsättning att:- maskinen inte är direktimporterad utan såld av en svensk ÅF- den inte är äldre än 3 år- den inte har gått mer än 3000 mil- det inte är ett garantiåtagande eller ursprungsfel- man inte har vållat felet själv genom att inte följa serviceintervaller osvNix, har inte nattjobb men kom hem från en fest och passade på att surf lite
Folksam
Jag har Länsförsäkringar och betalar 3200:- helförsäkring helår. 40 år bor i Dalarna.
Bra fråga? Har för mig att det är knappt 4.000 om året. Fast man får väl betänka att jag nog har nästan sämsta möjliga förutsättningar, ensamstående ung man som bor i Stockholms innerstad. Det brukar göra sitt till för premierna. Men ta inte gift på summan, jag måste nog kolla först....
Citat från: "Tintin"Bra fråga? Har för mig att det är knappt 4.000 om året. Fast man får väl betänka att jag nog har nästan sämsta möjliga förutsättningar, ensamstående ung man som bor i Stockholms innerstad. Det brukar göra sitt till för premierna. Men ta inte gift på summan, jag måste nog kolla först....Nja... :wink: