Ang hastighetsmätare så har jag min på service nu... Hoppas på garantibyte för annars är det surt :evil: I övrigt är det en grymt bra maskin, och som sagt väldigt få kända fel.
Citat från: "Tribal"Deras hastighetsmätare är den sämsta i modern tid, min visar runt 20 Km/h för högt så ska lämna in den och få det fixas på garantin!Lär inte bara vara min det är så på vad jag förstått :roll:Borde ju gå att ställa in ? Typ hjulstorlek
Deras hastighetsmätare är den sämsta i modern tid, min visar runt 20 Km/h för högt så ska lämna in den och få det fixas på garantin!Lär inte bara vara min det är så på vad jag förstått :roll:
Citat från: "spectorbass"Citat från: "Tribal"Deras hastighetsmätare är den sämsta i modern tid, min visar runt 20 Km/h för högt så ska lämna in den och få det fixas på garantin!Lär inte bara vara min det är så på vad jag förstått :roll:Borde ju gå att ställa in ? Typ hjulstorlek Med tanke på vad man betalat så SKA det funka och gör det inte det så får fackman ta hand om det så det blir rätt! Visst hade jag kunnat börja prova men jösses vad det skulle kunna ta tid! Har jävligt kasst tålamod bör tilläggas, risker finns att en skiftnyckel hade åkt genom ett fönster :oops:
Va kosta en raptor 350 ?
Är det verkligen bara jag som inte gillar utseendet på Suzuki? :oops:
Citat från: "Tribal"Är det verkligen bara jag som inte gillar utseendet på Suzuki? :oops:Det är inte utsidan som räknas....!!! :wink: Äh, raptorerna är väl snyggare med sina elaka lysen jämfört med suzuki, men det är inte det viktigaste.....jag ska inte visa upp mig/den....den ska köras :!: