Klart att du kan koppla direkt från startmotorn från batteriet, funkar bra, tändningen är inte kopplad till startreläet, men det blir väl lite "bökigt" att starta så här, du får väl köpa ett nytt startrelä sen när du kan, men under tiden kan du köra med denna "nödlösning". :wink: funkar klockrent..
Citat från: "Turbo"Klart att du kan koppla direkt från startmotorn från batteriet, funkar bra, tändningen är inte kopplad till startreläet, men det blir väl lite "bökigt" att starta så här, du får väl köpa ett nytt startrelä sen när du kan, men under tiden kan du köra med denna "nödlösning". :wink: funkar klockrent..Eller springa igång den, borde inte vara så tungt/johan
Citat från: "johano"Citat från: "Turbo"Klart att du kan koppla direkt från startmotorn från batteriet, funkar bra, tändningen är inte kopplad till startreläet, men det blir väl lite "bökigt" att starta så här, du får väl köpa ett nytt startrelä sen när du kan, men under tiden kan du köra med denna "nödlösning". :wink: funkar klockrent..Eller springa igång den, borde inte vara så tungt/johanLite kämpigt är det allt, det är ingen tvåhjulad tvåtaktare vi snackar om =)Risken att få under ena benet under ett bakdäck är inte så liten den heller! Men visst, i nödsituation fixar man allt =)
Citat från: "Tribal"Citat från: "johano"Citat från: "Turbo"Klart att du kan koppla direkt från startmotorn från batteriet, funkar bra, tändningen är inte kopplad till startreläet, men det blir väl lite "bökigt" att starta så här, du får väl köpa ett nytt startrelä sen när du kan, men under tiden kan du köra med denna "nödlösning". :wink: funkar klockrent..Eller springa igång den, borde inte vara så tungt/johanLite kämpigt är det allt, det är ingen tvåhjulad tvåtaktare vi snackar om =)Risken att få under ena benet under ett bakdäck är inte så liten den heller! Men visst, i nödsituation fixar man allt =)Äh, jag sprang igång min cbw250 minst fyra gånger om dan i 4veckor innan jag fixade nytt startrelä, dessutom på vintern så det var halt o bra oxå /johan