Dessa är klara för lördagen (13st):Tarzan (Märsta)Tribon (Sigtuna)Jocke (Gotland)Pete (Vallentuna)johano (Sollentuna)Hubbe (Vallentuna)benring (Bålsta)_Jockee_ (Rimbo)Mathias (Väsby)Tobbe (Märsta)BigBadGrizzly (Sundbyberg) "Hoppas på skitväder..."saXos (Grillby)Mattias (Grillby)Någon som jag missat ta med eller som inte har meddelat att dom kommer???Peppe???
Grattis benring ses kanske på lördag då
nu har powerbike tagit åt sig att fixa min maskin den blir färdig till på lördag om det inte visar sig att det är allt för stora/konstiga fel det där med motorlampan :? :? håll tummarna nu :!: :!: :!:
ska försöka att både hitta & hinna dit tid,,,,,,behöver en ritning,,,karta,,,,,,vet ej vart jag ska,,,när 10,00 8O
Citat från: "pålamalm"ska försöka att både hitta & hinna dit tid,,,,,,behöver en ritning,,,karta,,,,,,vet ej vart jag ska,,,när 10,00 8OMc Donald's kl. 10.00 samlas vi. Brukar fika/äta nån halvtimme innan vi drar iväg och luftar däck eller tankar... Är det till Mc Donald's Eurostop du vill ha en vägbeskrivning?E4 norr ut... kör av Märsta/Arlandastad då ser du Mc Donald's direkt efter du svängt av. Vill du ha karta oxå?
Citat från: "Tarzan"Citat från: "pålamalm"ska försöka att både hitta & hinna dit tid,,,,,,behöver en ritning,,,karta,,,,,,vet ej vart jag ska,,,när 10,00 8OMc Donald's kl. 10.00 samlas vi. Brukar fika/äta nån halvtimme innan vi drar iväg och luftar däck eller tankar... Är det till Mc Donald's Eurostop du vill ha en vägbeskrivning?E4 norr ut... kör av Märsta/Arlandastad då ser du Mc Donald's direkt efter du svängt av. Vill du ha karta oxå?om jag missar avfarten där så kommer jag fram till flygplatsen,,,,,,,cypern nästa då kanske....nä hittar nog,kan man få nr till någon i gruppen ,,,blir jag & grabben.
jag kanske kommer.... på reservhojen...