Om luftfiltret är det enda som skiljer så kan du köra som det är.För att vara på den säkra sidan så kör lugnt och undvik full gas och höga varv./J
Citat från: "Jocke72"Om luftfiltret är det enda som skiljer så kan du köra som det är.För att vara på den säkra sidan så kör lugnt och undvik full gas och höga varv./JNä, de har bytt munstycken också...men justeringen av maskinen verkar de ha missat totalt. Ska ringa dem om 6 minuter och 45 sekunder... :evil:
Vad jag tycker så är dessa öppna KN filter väldigt svåra å få funka bra! Jag köpte sånhär skumfilter å sen 160 munstycke, funkade skitfint direkt, behövde inte justera något annat alls!
Citat från: "Finnen"Vad jag tycker så är dessa öppna KN filter väldigt svåra å få funka bra! Jag köpte sånhär skumfilter å sen 160 munstycke, funkade skitfint direkt, behövde inte justera något annat alls!Jag har sett att KN ska vara lite bökigare att justera in, men eftersom jag överlämnade det till "proffs" så trodde jag att det skulle bli bra... Fick tips att "blockera" halva filtret för att försöka få igång den. men det sket sig när det lånade batteriet också dog...Nu är hojen jägarns billig kan jag säga. Har haft STORA förväntningar att kunna köra efter servicen. ( Den har stått i tre VECKOR... 8O ) Men nu är det värre än att vänta på service.....startmotorn har väl åldrats 1000mil och resten av hojen också....kräks.... :evil:
Citat från: "spectorbass"Citat från: "Finnen"Vad jag tycker så är dessa öppna KN filter väldigt svåra å få funka bra! Jag köpte sånhär skumfilter å sen 160 munstycke, funkade skitfint direkt, behövde inte justera något annat alls!Jag har sett att KN ska vara lite bökigare att justera in, men eftersom jag överlämnade det till "proffs" så trodde jag att det skulle bli bra... Fick tips att "blockera" halva filtret för att försöka få igång den. men det sket sig när det lånade batteriet också dog...Nu är hojen jägarns billig kan jag säga. Har haft STORA förväntningar att kunna köra efter servicen. ( Den har stått i tre VECKOR... 8O ) Men nu är det värre än att vänta på service.....startmotorn har väl åldrats 1000mil och resten av hojen också....kräks.... :evil:Din verkstad tar väl hand om det arbetet de gjort eller? De kan ju inte ta emot en fungerande maskin, modifiera den och sedan överlämna en maskin som inte funkar. Ring och Tjöööööta, hota med att alla ATVcenters Dinliägare skall ösa vrede och mail över honom. Gå med i en mc klubb med ryggmärken och åk på "besök" till honom. :evil: :evil: Eller kanske bara prata med honom om att fixa problemet