Ja, man ska nog vara glad att man är i livet när man börjar tänka efter.Efter väldigt många mil på snöskoter osv, och ett användande utav ryggskydd som uppgår till 0 gånger så ska man kanske vara tacksam att inget allvarligt hänt...(Idag skickades min ryggplatta, så nu ska det bli ändring)
Ja bra tråd.. Själv har jag bryte ryggen och sitter nu i rullstol har suttit i 3 år, är nu 17..(är förlamad från midjan o ner) men de hindrar inte mig från att köra fyrhjuling ..har nu en renegade och e grymt nöjd med den.Men bara för att man har ryggskydd ska man inte ta de som en garanti och köra som en id*ot.. Så man ska vara väldigt rädd om den rygg man har..
Citat från: Simpa skrivet 8 december 2008 kl. 23:55:25Ja bra tråd.. Själv har jag bryte ryggen och sitter nu i rullstol har suttit i 3 år, är nu 17..(är förlamad från midjan o ner) men de hindrar inte mig från att köra fyrhjuling ..har nu en renegade och e grymt nöjd med den.Men bara för att man har ryggskydd ska man inte ta de som en garanti och köra som en id*ot.. Så man ska vara väldigt rädd om den rygg man har.. är det ok med dig om jag frågar en fråga om din ryggskada? "Läker" inte ryggen ihop om man har en sån här "ryggplatta" som stabilaserar?
Jag köpte denna åt min 5-åriga pojk samt knäskydd, nack krage och hjälm förstås.