Är en velig person...svårt som fan att bestämma mej att köpa ngt...kanske en dålig egenskap?...jag vet inte...men iaf...Jag pratade med Denada för ngn dag sedan, de hade tagit in några stycken med gas dämparna osv, det var ett kanon pris på dem, 59900:-så jag väntar hellre tills jag hittar en billigare, som givetvis är i bra skick och med rätt färg, kanske lite utrustning åxå.Har ett annat dillemma oxå.är i valet ock kvalet om jag ska köpa en bil kanske i stället, men dyker det upp en i min prisklass så kanske, kanska jag smäller till och köper den,
Jo men de e ju dumt att köpa en slö som man tröttnar på fort...vill ha ngt som man kan vrida loss hjulen i lite fart....Skulle ju hellst vilja ha en 700r men de e för dyra vägreggade för mej. finns ju terrängreggade, men jag bor inne i stan(inte så stor kanske) och vill ju inte vara rädd varje gånga man ska ut och åka..Så jag ska hålla koll på dinli tänkte jag...dyker det upp en som sagt så blir det väl affär hoppas jag på
Var väl ngn här som köpte loss en dinli -07:a för 41? Så det är nog inte omöjligt prutläge eftersom marknaden är översållad med dem just nu.Lycka till!
den för 41´ var de den på blocket?