Någon som tänkte ta sig till Gotland i sommar och köra?Jag kommer vara där nån vecka kring midsommar och nästan hela juli.Jag håller till i närheten av Hemse, ungefär mitt på ön.Öppen för alla förslag gällande dessa veckor!
Citat från: "Tarzan"Någon som tänkte ta sig till Gotland i sommar och köra?Jag kommer vara där nån vecka kring midsommar och nästan hela juli.Jag håller till i närheten av Hemse, ungefär mitt på ön.Öppen för alla förslag gällande dessa veckor! [offtopic]Hemse Krut&Papper, en allhandel där ägarn gick ett dystert öde till mötesdå han krängde bösso o ammo under bordet om jag inte missminner mig.Spenderat många timmar inne i den leksaks/pappers affärn =).Undrar om den finns kvar [/offtopic]
Det ska finnas ett gäng gotläningar på ön som kör både safari och terrängkörningar..men du kanske känner till det redan..gotland var jag och en polare på fyrhjuligssemester och det var helt underbart..ni som vill haka på ideen kan jag bara REK ni som inte har varit där....
Japp kommer vara på ljuvliga Ljugarn i några veckor antagligen från mitten till slutet av juli. Får se om fyrhjulingen följer med. Om den inte följer med lär jag väl ligga i poolen å dricka paraply drinkar
verkar som samtliga i tråden förutom hemse-nissen bor på rätt sida,av ön =)..sportigt o ta 4hjulingen till klinte o hämta upp brämmpat i pressbyrån.Det finns många riktigt riktigt fina små guld-ställen att åka med 4-hjulingarnanere på ön.Har en knippe smultronställen som inte är så exploaterade med småvägar och kustremsor som man vallat runt diverse släkt på.Om jag fick en 4hjuling till sommarn , skulle det va mäckta sportigto träffas upp ett gäng o cruisa litta.