Vad menar du igentligen?? "de finns väl för f@n bättre saker för polisen o göra än sånt där trams"Typ fånga riktiga bovar?? nänänä de ju farligt... De e ju så mycket lättare att hacka på någon som kanske inte äns gjort något olagligt..
Citat från: "STENE"Vad menar du igentligen?? "de finns väl för f@n bättre saker för polisen o göra än sånt där trams"Typ fånga riktiga bovar?? nänänä de ju farligt... De e ju så mycket lättare att hacka på någon som kanske inte äns gjort något olagligt.. Jo de e just de serru,jag och en polare var först med quad i Lycksele. När jag hade hämtat hojjen från minhoj i sollefteå kom polisen o körde förbi garaget o såg quadden. dom blev ju naturligtvis tvugna o stanna o "förhöra" mig om va det där var för slags fördon.När vi hade pratat ett tag så sa en av poliserna"dom där maskinerna kommer bara ett finnas fram till de att någon har kört ihjäl sig". de e ju för jävligt att såna där fordon överhuvudtaget ska få finnas" O vi försöker ju hela tiden o värva fler quadintresserade i Lycksele, men de känns ju inte så skoj när man blir motarbetad av polisen hela tiden.Men dom kommer nog att inse tillslut att dom ingenting kan göra för att sätta stopp för denna otroligt roliga o trevliga sysselsättning som atv är!!! Hoppas att vi kan bli nog många för att starta en förening.