Om din ekonomi är sådär så kan vi nog ta bort 700 direkt då den ligger på dryga 100".Raptor 660 finns det kampanj pris på nu och får ses som mkt prisvärd!Skillnade mellan 350 och 660 får nog anses som ganska stor motor mässigt och även storleks mässigt skiljer det.En 350 verkar gå rätt bra men risken finns att du tröttnar till slut medans en 660 brukar räcka ganska bra i längden och är en riktigt beprövad kvalitets hoj med mängder av trim och tillbehör på marknaden.Har du ekonomi köp en 660 så får du en hoj som du inte tröttnar lika fort på.Eller varför inte en Suzuki LTZ400? också till kanon pris och dom går tydligen riktigt bra.
Jag har en 350 som jag är mycket nöjd med. För mig är det hela en pengafråga. Jag valde en 350 för att kunna lägga pengar på styling/tuning vilket i princip kan bli hur dyrt som helst, men gör det hela mycket roligare.Köper du ett öppet luftfilter, munstycken och borrar ett stort hål inuti ljuddämparen (tack för tipset ktmdanne) så får du en maskin som går mycket bättre för drygt 2000 pix (om du köper gyt-r).Jag bor på en grusväg själv och du kan sladda och ha hur kul somhelst med en 350...Lycka till med ditt val och köp!!!
Lera är styling nog på en raptor...