CiteraTack alla för idag, och vill samtidigt passa på att tacka Pete lite extra för lerinpackningen...hyn är jätte fin Nöjet var helt på min sida... Säg till nästa gång hyn börjar bli dålig... (Skadeglädje är den enda sanna glädjen....garvade så jag höll på att trilla av hojen)
Tack alla för idag, och vill samtidigt passa på att tacka Pete lite extra för lerinpackningen...hyn är jätte fin
OCH så fattar inte folk varför man ger f@n i o hjälpa dom loss med hojen när dom står o tok spinner....det är såååå omanligt med lerinpackning.....
kanon....blött skitigt o kul....o så frågar en jägare som kom fram när grizzly o jag bökade loss min hoj i diket om vi hade vart ute i skogen o kört....nääähä sa vi...vi var bara borta o kollade om crossbanan var öppen....han skulle polisanmäla dom som var på sjön o i skogarna o körde för dom(jägarna) betalar massa pengar för att jaga där...och jag skulle säga till dom om jag träffade dom...så vet ni vilka det är så vill jag gärna veta..... 8O 8O 8O
Citat från: "klotsvenne"kanon....blött skitigt o kul....o så frågar en jägare som kom fram när grizzly o jag bökade loss min hoj i diket om vi hade vart ute i skogen o kört....nääähä sa vi...vi var bara borta o kollade om crossbanan var öppen....han skulle polisanmäla dom som var på sjön o i skogarna o körde för dom(jägarna) betalar massa pengar för att jaga där...och jag skulle säga till dom om jag träffade dom...så vet ni vilka det är så vill jag gärna veta..... 8O 8O 8OHar lite förståelse för jägaren. Typ som om vi hade hyrt en bit mark för att köra på (och för dyra pengar), så kom det en massa dårar med vapen och sprang och kring och sköt hej vilt så det inte gick att köra där.
ja han menade väl fysiskt ..inte mentalt...
Hej Hulken tror inte jag såg någon SMC? kan nog vara min lilla svarta fastpower 250xt sport du såg i filmen.Hade ju inte skadat med en 800cc V-tvin i ramen :-)Men jag hade extremt kul och hoppas kunna hänga på igen.Men en 250 maskin är inte i samma liga som maskinerna som de andra körde tyvärr.