TACK ALLA FÖR EN kanon dag, tack alla som hjälpte lilla Mick när han körde fast med lilla Polarisen. Han tyckte det var skitkul!!! kul att körningen funkade för alla..//T
Som sagt..STORT TACK FÖR IDAG.....så jäkla kul!!!!!Och tack för provturen Pastorn....är inte alls sugen på en 800 4x4... :oops: :oops: Hehe...och Peppe fick sin GEGGA med råge...hahahahaha....hoppas det fastnade på film.... :evil: :evil: Kollade timräknaren när jag kom hem...3.3 timmar totalt idag...
kanon....blött skitigt o kul....o så frågar en jägare som kom fram när grizzly o jag bökade loss min hoj i diket om vi hade vart ute i skogen o kört....nääähä sa vi...vi var bara borta o kollade om crossbanan var öppen....han skulle polisanmäla dom som var på sjön o i skogarna o körde för dom(jägarna) betalar massa pengar för att jaga där...och jag skulle säga till dom om jag träffade dom...så vet ni vilka det är så vill jag gärna veta..... 8O 8O 8O
Citat från: "klotsvenne"kanon....blött skitigt o kul....o så frågar en jägare som kom fram när grizzly o jag bökade loss min hoj i diket om vi hade vart ute i skogen o kört....nääähä sa vi...vi var bara borta o kollade om crossbanan var öppen....han skulle polisanmäla dom som var på sjön o i skogarna o körde för dom(jägarna) betalar massa pengar för att jaga där...och jag skulle säga till dom om jag träffade dom...så vet ni vilka det är så vill jag gärna veta..... 8O 8O 8OVad skulle vi göra utan dina innlägg klotsvenne..
Tack alla för idag, och vill samtidigt passa på att tacka Pete lite extra för lerinpackningen...hyn är jätte fin
Klart att lillen ska få hjälp!! Sånt där måste ju vara himmelriket för någon i den åldern...inte varje 6-åring som får sladda runt i skogen med vuxna människor!