Roligt att dom behandlar dig bra men tyvärr hjälper inte det mig... Jag anser ändå att jag blivit fel behandlad och nonchalant bemött, för övrigt så svarade dom inte på mitt sista mail...
Citat från: "msfoto"Roligt att dom behandlar dig bra men tyvärr hjälper inte det mig... Jag anser ändå att jag blivit fel behandlad och nonchalant bemött, för övrigt så svarade dom inte på mitt sista mail...Ett tips är att ringa, eller åka dit. Att skicka mail, när man har problem tycker jag, är lite halv intresserat.Du är inte den enda som skickar mail, vad jag hört av dem tidigare så drunknar de i mail. Det är heller ingen garanti att mail går fram. Allt från rena transport problem till att det fastnar i SPAM filter osv.Är det viktigt så ringer man för att vara säker på kontakt.My 2C!/J
Det var detta du syftade på då?:"-Mina tips. Billigast först.>> TGB 250 2wd 45995:- (kedja-går att dreva. Rullgas standard)> TGB 425 4wd 69995:- (kardan)> KYMCO MXU 500 2wd 69995:- (kardan)>> Detta är 3 stora maskiner. Man sitter skönt och det går stadigt. > Toppfart på dessa ligger på ca 90-95 km/h.> Alla är kvalitetsmaskiner från Taiwan. Inget kinesiskt "skräp"...> Vill du ha högre toppfart så är det Yamaha/Suzuki/Kawasaki på ca > 6-800cc som gäller och då är prislappen en bit över 100.000:-"Ang CF /Goes så är det "instegsmaskiner" för oss. Dvs de flesta som testar väljer att kliva upp ett snäpp. Vissa har spetsat in sig på TGB och kliver upp också för den delen... :wink: Nu ska jag äta ägg så ha en trevlig påsk, Lasse. Och självklart är du välkommen att komma och testa andra maskiner när det är dax! PS. Kinesiskt "skräp" syftar inte till CF/Goes, utan alla dessa privatimporterade maskiner som tex syns på blocket... 8O
Citat från: "Fyrhjulingpunktse"Det var detta du syftade på då?:"-Mina tips. Billigast först.>> TGB 250 2wd 45995:- (kedja-går att dreva. Rullgas standard)> TGB 425 4wd 69995:- (kardan)> KYMCO MXU 500 2wd 69995:- (kardan)>> Detta är 3 stora maskiner. Man sitter skönt och det går stadigt. > Toppfart på dessa ligger på ca 90-95 km/h.> Alla är kvalitetsmaskiner från Taiwan. Inget kinesiskt "skräp"...> Vill du ha högre toppfart så är det Yamaha/Suzuki/Kawasaki på ca > 6-800cc som gäller och då är prislappen en bit över 100.000:-"Ang CF /Goes så är det "instegsmaskiner" för oss. Dvs de flesta som testar väljer att kliva upp ett snäpp. Vissa har spetsat in sig på TGB och kliver upp också för den delen... :wink: Nu ska jag äta ägg så ha en trevlig påsk, Lasse. Och självklart är du välkommen att komma och testa andra maskiner när det är dax! PS. Kinesiskt "skräp" syftar inte till CF/Goes, utan alla dessa privatimporterade maskiner som tex syns på blocket... 8O Kina eller Taiwan??? Enl mig är detta samma land men med den skillnad att det är lite vatten i mellan KIneserna hävdar att Taiwan är Kina men Taiwan vill bli självständigt.Har lite svårt att tro att det skulle skilja jätte mycket på de bästa "kineserna" jämfört med de bästa "Taiwaneserna".MvhMats Jonsson
Citat från: "Bushmaster"Citat från: "Fyrhjulingpunktse"Det var detta du syftade på då?:"-Mina tips. Billigast först.>> TGB 250 2wd 45995:- (kedja-går att dreva. Rullgas standard)> TGB 425 4wd 69995:- (kardan)> KYMCO MXU 500 2wd 69995:- (kardan)>> Detta är 3 stora maskiner. Man sitter skönt och det går stadigt. > Toppfart på dessa ligger på ca 90-95 km/h.> Alla är kvalitetsmaskiner från Taiwan. Inget kinesiskt "skräp"...> Vill du ha högre toppfart så är det Yamaha/Suzuki/Kawasaki på ca > 6-800cc som gäller och då är prislappen en bit över 100.000:-"Ang CF /Goes så är det "instegsmaskiner" för oss. Dvs de flesta som testar väljer att kliva upp ett snäpp. Vissa har spetsat in sig på TGB och kliver upp också för den delen... :wink: Nu ska jag äta ägg så ha en trevlig påsk, Lasse. Och självklart är du välkommen att komma och testa andra maskiner när det är dax! PS. Kinesiskt "skräp" syftar inte till CF/Goes, utan alla dessa privatimporterade maskiner som tex syns på blocket... 8O Kina eller Taiwan??? Enl mig är detta samma land men med den skillnad att det är lite vatten i mellan KIneserna hävdar att Taiwan är Kina men Taiwan vill bli självständigt.Har lite svårt att tro att det skulle skilja jätte mycket på de bästa "kineserna" jämfört med de bästa "Taiwaneserna".MvhMats JonssonÄr det inte bara lite vatten mellan kina, tawain och japan? Och vad jag hört så görs en hel del av delarna föra jappsarna i taiwan. Så kanske det är större skillnad än vi tror (skriver tror för jag vet inte och kanske inte du heller). För jag antar att du kan hålla med om att det är lite skilland på kina och japan byggda hojar. Men som sagt detta är mina egna spekulationer. (Som jag inte vet vad det har med orginal tråden att göra med iaf).
(Som jag inte vet vad det har med orginal tråden att göra med iaf).