Citat från: "Lunk"Nice Benring, gillar när man går in för uppgiften. Jobbar du åt Insider eller....... Man kanske skulle göra det En MC är strypt den oxå, och tar man bort en sådan plugg så är den trimmad.Dom har bestämt 20 Hk för att man inte ska köra ihjäl sig så lätt
Nice Benring, gillar när man går in för uppgiften. Jobbar du åt Insider eller.......
Minns inte skillnaden på EPA och A-traktor men vad jag minns så fick de bara gå 30km/h.......... men vad vet jag.....
Citat från: "Lunk"Minns inte skillnaden på EPA och A-traktor men vad jag minns så fick de bara gå 30km/h.......... men vad vet jag..... En EPA får gå hur fort som helst...
Dom som har mc körkort skulle få köra trimmat då för motorcyklar är ej strypta vad är skilnaden.Mer än att dom bestämt 20 hk.
Sedan är det bra mycket lättare att kontrollera en mc i 150blås på kurvig väg än en atv
Jag tror inte en Lifan 110cc går så hiskeligt fort där behöver man nog inte oroa sig för svindlande hastigheter :wink: .Jag tror att strypningar och liknande trams kommer försvinna med tiden, ingen ide med en lag som ingen följer, det kommer komma utbildningskrav eller något istället.
Citat från: "PEPPE"Jag tror inte en Lifan 110cc går så hiskeligt fort där behöver man nog inte oroa sig för svindlande hastigheter :wink: .Jag tror att strypningar och liknande trams kommer försvinna med tiden, ingen ide med en lag som ingen följer, det kommer komma utbildningskrav eller något istället.Finns massor med lagar som är "uddlösa" men ändå finns kvar.Att t.ex. gå mot röd gubbe är olagligt men föranleder inte någon påföljd...Sen var väl det här med 20Hkr ett EU-direktiv och inget som det beslutats om i Sverige, eller har jag helt fel??Hade det varit upp till Sverige så hade vi nog inte haft fyrhjulingar i trafik överhuvudtaget..../johan