Citat från: "Tarzan"Citat från: "Hubbe"Var och när?Det börjar låta som om man kan våga sig med? En öppning för oss 2x4?Jag tycker det skulle vara kul... Öppen åkning för alla.. men jag kan ju bara säga vad jag tycker. Såklart att alla som vill ska med! Ena brosan som ska med har en Quad och den andra får alltså sin Linhai 300 idag.Hm, det låter kanske inte så dumt.Sist jag åkte med 4x4-pojkarna så slirade jag duktigt i snön Tänkte iofs skruva dit nya nerfs o mitt nya Trailtech Torch lyse i helgen /johan
Citat från: "Hubbe"Var och när?Det börjar låta som om man kan våga sig med? En öppning för oss 2x4?Jag tycker det skulle vara kul... Öppen åkning för alla.. men jag kan ju bara säga vad jag tycker. Såklart att alla som vill ska med! Ena brosan som ska med har en Quad och den andra får alltså sin Linhai 300 idag.
Var och när?Det börjar låta som om man kan våga sig med? En öppning för oss 2x4?
Måste också försöka hänga på. Hoppas gaswiren håller denna gång....
klart ni ska med nu grabbar. Jag kommer att åka. (hoppas inget annat går sönder på min lilla darling bara :-( )uppställning 10:00 söndag vid MCD eurostop då....Jag kommer mest att "soft-köra", jag tänder inte riktigt på "hard-core" :-)Sedan ska ju allt dokumenteras för eftervärlden....