Ja ca 95 km/h är jag väl uppe i Men styrkan gör det en hel del på Det kan ju va svårt o jämföra men efter att ha kört en Citvic 400 och en CF-500 (Båda strypta) så är min fasen så mycket piggare!Klipp varvstoppet, byt avgas + munstycke (OBS se till o ta till ordentligt så du inte bränner ventiler) o så lättar du på luftburkens lock!Kan nog säga att mer än så behöver du inte på en Linhai 2x4!Det som fattas efter det är 2 hjul till som driver EDIT: Besiktning?? :wink:
Citat från: "benring"Ja ca 95 km/h är jag väl uppe i Men styrkan gör det en hel del på Det kan ju va svårt o jämföra men efter att ha kört en Citvic 400 och en CF-500 (Båda strypta) så är min fasen så mycket piggare!Klipp varvstoppet, byt avgas + munstycke (OBS se till o ta till ordentligt så du inte bränner ventiler) o så lättar du på luftburkens lock!Kan nog säga att mer än så behöver du inte på en Linhai 2x4!Det som fattas efter det är 2 hjul till som driver EDIT: Besiktning?? :wink:Jag utmanar dig !!!!
Citat från: "peter1500"Citat från: "benring"Ja ca 95 km/h är jag väl uppe i Men styrkan gör det en hel del på Det kan ju va svårt o jämföra men efter att ha kört en Citvic 400 och en CF-500 (Båda strypta) så är min fasen så mycket piggare!Klipp varvstoppet, byt avgas + munstycke (OBS se till o ta till ordentligt så du inte bränner ventiler) o så lättar du på luftburkens lock!Kan nog säga att mer än så behöver du inte på en Linhai 2x4!Det som fattas efter det är 2 hjul till som driver EDIT: Besiktning?? :wink:Jag utmanar dig !!!! Haha, näää.... inte mot din, då blir det inge bra