ja ..... vad ska man ta.... fuderar på 800an men jag provkörde den idag vilket JÄVLA MONSTER,,hur fan ska man köra den försiktigt i skogen ,,,,den komer att ta med sej halva skogen hem,,,,,funderar på att ta 650,,,eller tänker jag fel......
tjaa grabbar då så var de dax lite gazza i geggan å grillning i solen som det ser ut nu sååå är vi 8-9 st alla som vill kan komma 10.00 rosenhill fiket 8O
Citerakawan mår bra vi byte spindel å drivaxeldamask på plats de var allt som paja Fin film... Kul att du fick grejjerna så snabbt! Undrar var.....
kawan mår bra vi byte spindel å drivaxeldamask på plats de var allt som paja
På söndag den 18/3 kör vi igen i skogen Grödinge-Tullinge4x4 rekomenders pga av all lera samt vettenhål.Vi samlas kl 10 Mc-fiket i Rosenhill, välkommnaSist va vi ca 8st och hade bra kul
Citat från: "Fyrhjulingpunktse"Citerakawan mår bra vi byte spindel å drivaxeldamask på plats de var allt som paja Fin film... Kul att du fick grejjerna så snabbt! Undrar var..... Fyrhjuling.seHar ni ingen kylare i lager till Kawa 750??Kenta behöver en innan helgens körning. Ni brukar ju vara bäst när det gäller :wink:
Kanske ska passa på att beställa lite mera prylar när jag ändå håller på, det verkar ju lite kylare och spindeleder här och där ,