men jag ringer och tjatar redan imorgon bitti... på bojsen att dom skall skunda på leveransen.hälsningar klar vaken atv- bajkers.
Citera men jag ringer och tjatar redan imorgon bitti... på bojsen att dom skall skunda på leveransen.hälsningar klar vaken atv- bajkers.Den har inte kommit ännu.... 8O :wink:
Halva maskinen är nedplockad, o beställt ny kylare, enl ÅF kommer den i slutet av veckan, om jag hinner fixa så kommer jag. Det troliga är att vajern fastnat i nedre bultfästet på kylaren, ska se om man kan modda på nåt vis
ochså vill jag tacka fyrhjuling.se för fäljar och vinchtill min nya kaw 750
Jag vill dock tacka för att ni hade 27" ITP xtr hemma och dessutom till mkt bra pris.
Citeraochså vill jag tacka fyrhjuling.se för fäljar och vinchtill min nya kaw 750 CiteraJag vill dock tacka för att ni hade 27" ITP xtr hemma och dessutom till mkt bra pris. Som vanligt försöker vi göra alla nya och gamla kunder glada!
Citat från: "peter1500"Jag tackar jag med för en mycket trevlig söndag, kommer helt klart göra om det. tja hur är det är du sugen på att köra om du vill så kan vi köra på söndag en liten tur??? :?
Jag tackar jag med för en mycket trevlig söndag, kommer helt klart göra om det.
Citat från: "respons"Citat från: "peter1500"Jag tackar jag med för en mycket trevlig söndag, kommer helt klart göra om det. tja hur är det är du sugen på att köra om du vill så kan vi köra på söndag en liten tur??? :?Klart man e sugen, hojjen står hos brorsan för service, och det var muttern till slungkopplingen som lossnat lite därav ljudet. Men efter resan med er i skogen och snacket efteråt så beställde jag en Brutte i går, den kommer in om en vecka eller så, och sen blir det åka av igen, hoppas ni får det trevligt på söndag, jag lär dyka veckan efter det om hojjen kommit då.Har ni hasplåtar nder era hojjar, och i så fall vart har ni fått tag i dom // Peter