Citat från: "Elin"Kör brorsans honda foreman es 450 -03 än så länge när jag inte har någon quad. Men om 2 veckor kommer hans nya 680 rincon -07 ! Då blir det att köra kan jag lova! ITP fälgar även denna gång och dessa monsterdäck,kommer bli ballt ...Har han köpt den på Traktor city?
Kör brorsans honda foreman es 450 -03 än så länge när jag inte har någon quad. Men om 2 veckor kommer hans nya 680 rincon -07 ! Då blir det att köra kan jag lova! ITP fälgar även denna gång och dessa monsterdäck,kommer bli ballt ...
Citat från: "Affe"Citat från: "Elin"Kör brorsans honda foreman es 450 -03 än så länge när jag inte har någon quad. Men om 2 veckor kommer hans nya 680 rincon -07 ! Då blir det att köra kan jag lova! ITP fälgar även denna gång och dessa monsterdäck,kommer bli ballt ...Har han köpt den på Traktor city?Japp ny-hondan är från traktor-city, vadå då?
(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: "Elin"Citat från: "Affe"Citat från: "Elin"Kör brorsans honda foreman es 450 -03 än så länge när jag inte har någon quad. Men om 2 veckor kommer hans nya 680 rincon -07 ! Då blir det att köra kan jag lova! ITP fälgar även denna gång och dessa monsterdäck,kommer bli ballt ...Har han köpt den på Traktor city?Japp ny-hondan är från traktor-city, vadå då?Bara nyfiken.Dom sa att dom just sålt en 680 för ett tag sedan. :wink:
Snygg maskin Lindahl