du blir inte besviken på en SMC iallafall,du bör ju tänka om det är viktigast att trivas med maskinen och ha en ÅF i närheten eller kunna åka 10km fortare
ja det ger lite mera drag, men du kan leka utan systemet också :wink:
Tja Vmaster! Kul med ytterliggare en från Karlskoga! Du missade min Adly som nyligen hade till salu. Grymt fin maskin. Skulle lätt föredra den framför SMC:n (både storleksmässigt samt motormässigt). Körde nästan 500 mil med min Adly och hade inget fel på den alls. Behövde inte äns efterdra en skruv. Hojta till när du köpt din maskin, så kan vi stråla samman på en tur. :wink:
Japp, Crossroaden samt Sportyn är manuella. De nya med vätskekyld motor finns ännu bara som automat (tror jag). Jonesracingcenter säljer Adly. Har dock ingen hemma, men han kan maskinen hyfsat (fick ju träna på min :roll: ).Hälsa från Daniel om du åker dit och pratar om Adlyn. Vem är du då? Borde ju vara någon man vet vem det är iallafall (alla känner väl alla här :wink: )
Daniel heter jag. Bor typ mitt i stan. Har faktiskt ingen atv just nu...Sålde ju min i helgen....Blir nytt inom kort. Kan inte vara utan. Blir antingen Dinli 450 eller Raptor 350....Svårt att bestämma sig...