Hej kompisar!Har precis hämtat min Raptor 350 och, fan vad kul det är att köra quad! Har kört cross innan men detta var något helt annat. Blev tipsad av en kompis att köpa en och efter att ha ägnat helgen till att läsa på denna sida så slog jag till.Någon som har en Raptor 350 som kanske vill lämna lite tips? Något speciellt att tänka på?Tacksam för alla svar!
Hej SteneJa, det där med garantier... Köpte min hoj hos MC Varuhuset och fick först uppgift om att den hade fem års garanti. Efter en stund blev säljaren osäker och frågade chefen som sa ett år. Säljaren ringde då GA Yamaha och fick ett defintivt svar om att det var två år.Så jag har två år på min.
Citat från: "Skogsstiernan"Hej SteneJa, det där med garantier... Köpte min hoj hos MC Varuhuset och fick först uppgift om att den hade fem års garanti. Efter en stund blev säljaren osäker och frågade chefen som sa ett år. Säljaren ringde då GA Yamaha och fick ett defintivt svar om att det var två år.Så jag har två år på min.Jag pratade också med en säljare och han sa också 5 år!!Sedan hörde jag att raptorn 350 kommer som gatreggad till vår/sommar... Skulle kosta 76900krMvhMats Jonsson