dom smc 250 ja har provat går 100-110 (mätarfart) me original system-då måste ju din göra 130-140 :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Citat från: "iroc"dom smc 250 ja har provat går 100-110 (mätarfart) me original system-då måste ju din göra 130-140 :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Min gjorde ca 90-95 innan. Nu pinnar den på upp till ca 110 utan problem och då är det inte ens full gas som gäller. Har inte vågat pressa den längre än till en 115 sen låter det ju som om motorn ska expodera eller nått, samt att min ena fram fälg är lite till stött så det vibrerar som fan.
Ingen aning, men kan säga att det helsystem jag köpte för ca 3000:- ökade hastigheten med ca 30km/h. Hur många hk det är vågar jag inte säga men helt klart känner jag att den rör på sig snabbare nu.
Citat från: "Jonas Bergh"Ingen aning, men kan säga att det helsystem jag köpte för ca 3000:- ökade hastigheten med ca 30km/h. Hur många hk det är vågar jag inte säga men helt klart känner jag att den rör på sig snabbare nu.Bra pris!!!Vart köpte du det? Märke?
Har alltid tyckt att det går fort när pinnen närmar sig 100 och idag pressade jag den till 130 men sen var det stopp... bensin stoppTankade och raceade igen men längre än 130 ville inte pinnen röra sig.Nu till det lite tristare.... Monterade fast min GPS på styret för att se den riktiga hastigheten och till min besvikelse så visade mätare helt fel.Mätaren | GPS (km/h)=============50 | 4590 | 80130 | 110Det är ett linjärt fel så man kan kanske göra någon justering, men var och hur?Man kan alltså inte lita på mätaren, någon annan som vill prova och visa era resultat?