Tråkigt! Vad blir det istället? Du kan ju inte vara utan, hoppas jag?!
Tarzan och ingemar : Det känns förjävligt att sälja "henne" men jag har typ kört 10 kilometer på 3 månader, det kommer att inhandlas en quad modell till nästa vinter..Kan inte va utan ju :?: STENE: 29000:- fick jag för "henne". Kanske ett dåligt / överpris va vet jag?atvmicke: Vet inte riktigt va du menar :?
Citat från: "Henko"Tarzan och ingemar : Det känns förjävligt att sälja "henne" men jag har typ kört 10 kilometer på 3 månader, det kommer att inhandlas en quad modell till nästa vinter..Kan inte va utan ju :?: STENE: 29000:- fick jag för "henne". Kanske ett dåligt / överpris va vet jag?atvmicke: Vet inte riktigt va du menar :?han menar att du ska köpa yamaha polaris osv osv
Citat från: "fJORTiS"Citat från: "Henko"Tarzan och ingemar : Det känns förjävligt att sälja "henne" men jag har typ kört 10 kilometer på 3 månader, det kommer att inhandlas en quad modell till nästa vinter..Kan inte va utan ju :?: STENE: 29000:- fick jag för "henne". Kanske ett dåligt / överpris va vet jag?atvmicke: Vet inte riktigt va du menar :?han menar att du ska köpa yamaha polaris osv osvnja iaf Polaris :wink: