Citat från: "X-Fire"Citat från: "tian"Citat från: "X-Fire"Jag vet inte hur pass seriöst det är, Men där är några som kör endel i Lyngsjö har jag hört. Men kolla på www.skanequad.se. Dom som kör där finns där. M.V.HDanieldet är vi som kör där. vill bara försöka nå ut till fler från skåne med omnejd det är ju ett störe forum här.så kom igen gott folk inga fler som kör mx ?Är det bara att åka ut där och köra eller? Eller är det medlemskap som gäller? //Danneman måste åka ut med någon som är medlem om man ska köra därmen det är bara att hojta till om du är sugen.här är klubbens hemmsida http://www.lyngsjomk.com/news.php vad kör du för något ?
Citat från: "tian"Citat från: "X-Fire"Jag vet inte hur pass seriöst det är, Men där är några som kör endel i Lyngsjö har jag hört. Men kolla på www.skanequad.se. Dom som kör där finns där. M.V.HDanieldet är vi som kör där. vill bara försöka nå ut till fler från skåne med omnejd det är ju ett störe forum här.så kom igen gott folk inga fler som kör mx ?Är det bara att åka ut där och köra eller? Eller är det medlemskap som gäller? //Danne
Citat från: "X-Fire"Jag vet inte hur pass seriöst det är, Men där är några som kör endel i Lyngsjö har jag hört. Men kolla på www.skanequad.se. Dom som kör där finns där. M.V.HDanieldet är vi som kör där. vill bara försöka nå ut till fler från skåne med omnejd det är ju ett störe forum här.så kom igen gott folk inga fler som kör mx ?
Jag vet inte hur pass seriöst det är, Men där är några som kör endel i Lyngsjö har jag hört. Men kolla på www.skanequad.se. Dom som kör där finns där. M.V.HDaniel
Citat från: "tian"Citat från: "X-Fire"Citat från: "tian"Citat från: "X-Fire"Jag vet inte hur pass seriöst det är, Men där är några som kör endel i Lyngsjö har jag hört. Men kolla på www.skanequad.se. Dom som kör där finns där. M.V.HDanieldet är vi som kör där. vill bara försöka nå ut till fler från skåne med omnejd det är ju ett störe forum här.så kom igen gott folk inga fler som kör mx ?Är det bara att åka ut där och köra eller? Eller är det medlemskap som gäller? //Danneman måste åka ut med någon som är medlem om man ska köra därmen det är bara att hojta till om du är sugen.här är klubbens hemmsida http://www.lyngsjomk.com/news.php vad kör du för något ?Är på gång att beställa en hoj nu. Blir inom kort.. Blir en LTZ 400 eller en LTR 450. Har inte riktigt bestämt mig än.
Citat från: "X-Fire"Citat från: "tian"Citat från: "X-Fire"Citat från: "tian"Citat från: "X-Fire"Jag vet inte hur pass seriöst det är, Men där är några som kör endel i Lyngsjö har jag hört. Men kolla på www.skanequad.se. Dom som kör där finns där. M.V.HDanieldet är vi som kör där. vill bara försöka nå ut till fler från skåne med omnejd det är ju ett störe forum här.så kom igen gott folk inga fler som kör mx ?Är det bara att åka ut där och köra eller? Eller är det medlemskap som gäller? //Danneman måste åka ut med någon som är medlem om man ska köra därmen det är bara att hojta till om du är sugen.här är klubbens hemmsida http://www.lyngsjomk.com/news.php vad kör du för något ?Är på gång att beställa en hoj nu. Blir inom kort.. Blir en LTZ 400 eller en LTR 450. Har inte riktigt bestämt mig än.ska du köra bana så hade jag tagit ltr 450 mer race färdig än 400an.