Ska med o leka någon gång när jag bytat Dinlin till en maskin som iaf funkar någorlunda till MX-körning
Jag vet inte hur pass seriöst det är, Men där är några som kör endel i Lyngsjö har jag hört. Men kolla på www.skanequad.se. Dom som kör där finns där. M.V.HDaniel
Citat från: "X-Fire"Jag vet inte hur pass seriöst det är, Men där är några som kör endel i Lyngsjö har jag hört. Men kolla på www.skanequad.se. Dom som kör där finns där. M.V.HDanieldet är vi som kör där. vill bara försöka nå ut till fler från skåne med omnejd det är ju ett störe forum här.så kom igen gott folk inga fler som kör mx ?
Citat från: "tian"Citat från: "X-Fire"Jag vet inte hur pass seriöst det är, Men där är några som kör endel i Lyngsjö har jag hört. Men kolla på www.skanequad.se. Dom som kör där finns där. M.V.HDanieldet är vi som kör där. vill bara försöka nå ut till fler från skåne med omnejd det är ju ett störe forum här.så kom igen gott folk inga fler som kör mx ?Är det bara att åka ut där och köra eller? Eller är det medlemskap som gäller? //Danne