Sambos och fruar gillar INTE fyrhjulingar.....det är rena förföljelsemanin mot oss trevliga killar som råkar ha detta intresse.......gubben skall väl vara hemma framför tvn och kolla på tipsextra eller bygga en altan..eller tvätta bilen..städa toan....INTE ÅKA FYRHJULING I SKOGEN !! :twisted: ......... Ja jag känner till de där.... :roll: Jag har funderat på att köra över min sambo med fyrhjulingen..men jag har inte fått riktigt läge ännu....sist tog hon skydd bakom tvättställningen.... *Ja bara skämtar !!* :oops: :wink:
Citat från: "NISSE"Sambos och fruar gillar INTE fyrhjulingar.....det är rena förföljelsemanin mot oss trevliga killar som råkar ha detta intresse.......gubben skall väl vara hemma framför tvn och kolla på tipsextra eller bygga en altan..eller tvätta bilen..städa toan....INTE ÅKA FYRHJULING I SKOGEN !! :twisted: ......... Ja jag känner till de där.... :roll: Jag har funderat på att köra över min sambo med fyrhjulingen..men jag har inte fått riktigt läge ännu....sist tog hon skydd bakom tvättställningen.... *Ja bara skämtar !!* :oops: :wink:Tror inte dina Hondaaxlar o knutar pallar att köraöver tanten.... :wink: :wink: :wink: /Roadkill
Sambos och fruar gillar INTE fyrhjulingar.....