Glömde att komentera filmerna V-master! Måste säga att den röda var sjukt mycket snyggare i värkligheten än på bild! Blev skönare ljud utan strypningarna också!! Har bara testat att plocka katten på min.Ska ta och göra ett eget system på jobbet till min, blir från skarven från kröken och ut!!//Danne
Citat frÃ¥n: "ragzler"tjingeling! nu nlir jag seriöst galen snart.... tvär dör fortfarande när jag gasar fullt snabbt! gÃ¥r skapligt med choken i... och gÃ¥r fruktansvärt ojämt pÃ¥ full gas! testat en massa olika munstycken nu... ser ut som att den kastar ut bensinen bakÃ¥t nästan.... kan man justera tändning pÃ¥ den? är en ps moto/badboylÃ¥ter exakt som dÃ¥ min Ã¥ polarens hadde kontaktproblem.. alltsÃ¥ stiftkontakten in i spolen vanlig typ boschkontakt, vÃ¥ra satt där men kontakten satt dÃ¥ligt.. mitt tips e löd fast den alt nyp Ã¥t den.. mÃ¥ste bara vara de, rakt ovanför ljuddämparen vanlig elkabel, nöj dig inte fören de e metalrent Ã¥ sitter rejält, för en sak e säkert de där e tändningsproblemhär e en bild pÃ¥ min Ã¥ polarens kineser när vi va ut Ã¥ Ã¥kte i skärgÃ¥rdenlackade kÃ¥por, vinsch, xenon, motorvärmare, lasträcke, kat-lös, gÃ¥r himmla fint men nu ska dom säljas för de har beställts värre grejer :twisted: (Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
tjingeling! nu nlir jag seriöst galen snart.... tvär dör fortfarande när jag gasar fullt snabbt! går skapligt med choken i... och går fruktansvärt ojämt på full gas! testat en massa olika munstycken nu... ser ut som att den kastar ut bensinen bakåt nästan.... kan man justera tändning på den? är en ps moto/badboy
Men var köpte du den?? Ring dit och hör! Dom måste ju ska ha en lösning, om du inte köpte den på MiniBike vill säga.... :wink: Ni som sänkt era maskiner, Ös in med info hur ni gjorde!!!
Då har maskinen blivit försenad till den 23:e... skulle fått den nu den 15:e.
fortfarande inte fått ordning på riskokarn!!!!! snälla mera förslag på fel???!!!
Citat från: "ragzler"fortfarande inte fått ordning på riskokarn!!!!! snälla mera förslag på fel???!!!Haru testat det med soppaslangen ?