bevis på att den toppar 52 på 2:an
Citat från: "V-master"bevis på att den toppar 52 på 2:anNär du beskrev hur du hade ställt in förgasarn.Var det med 110 munstycket eller orginal.?Kan man ställa in förgasarn med dom inställningarna med orginalmunstycke tro?Mvh
fattar inte hur det kan vara så svårt att få den här kina pljjen att gå bra!! rivit av å på förgasare typ 5 ggr nu! ställt nålen på alla sätt å vis! kollat sprickor o.s.v men lik förbannat tvär dör den å lägger av när jag gasar snabbt till full gas... har jag däremot lite choke i så svarar den bra som fan!! fan så det är bättre snurr på gräsklipparn
Citat från: "ragzler"fattar inte hur det kan vara så svårt att få den här kina pljjen att gå bra!! rivit av å på förgasare typ 5 ggr nu! ställt nålen på alla sätt å vis! kollat sprickor o.s.v men lik förbannat tvär dör den å lägger av när jag gasar snabbt till full gas... har jag däremot lite choke i så svarar den bra som fan!! fan så det är bättre snurr på gräsklipparndu kanske skulle kört in den innan du skruva på allt ,,vart bor du?
Citat från: "PCD"Citat från: "V-master"bevis på att den toppar 52 på 2:anNär du beskrev hur du hade ställt in förgasarn.Var det med 110 munstycket eller orginal.?Kan man ställa in förgasarn med dom inställningarna med orginalmunstycke tro?Mvhjag har orginal munstycke testade me 110 men då gick den skit
det är rätt sotigt å svart.. å nu äre så illa att jag har lyckats sulla bort munstycket oxå! allt låg brevid hojjen å så var hunden där å kuta sen var det borta!! så nu lär jag köpa nytt från någon stans oxå!