Någon som skruvat ihop sin idag? ska hämta min i morrn, vore kul å höra hur det gått.
Låter fint, hur gjorde du med oljan, starta du upp med den som var i å sen bytte eller bytte du innan du starta upp den?
Citat från: "antedrutt"Låter fint, hur gjorde du med oljan, starta du upp med den som var i å sen bytte eller bytte du innan du starta upp den?Bytte till ny olja och kylvätska direkt. Den som var i luktar typ brännt trä.. (alltså oljan). Är lite pill att få ihop den och tar ca 2 tim så då har du något kul att göra imorgon!
snådär nu e min ihop vart kanon men ena backspegeln var paj sen så läckte de mellan fälg å däck så ska se va de kan göra åt de fick trycka i 1,5kg så sluta de läcka så man kunde kö:P vart kan manlägga upp bilder??
Citat från: "V-master"snådär nu e min ihop vart kanon men ena backspegeln var paj sen så läckte de mellan fälg å däck så ska se va de kan göra åt de fick trycka i 1,5kg så sluta de läcka så man kunde kö:P vart kan manlägga upp bilder??Där är du ju. Hur såg den röda ut?
Citat från: "antedrutt"Citat från: "V-master"snådär nu e min ihop vart kanon men ena backspegeln var paj sen så läckte de mellan fälg å däck så ska se va de kan göra åt de fick trycka i 1,5kg så sluta de läcka så man kunde kö:P vart kan manlägga upp bilder??Där är du ju. Hur såg den röda ut?här e ja jodå röd såg skitsnygg ut e skitnöjd me den de ända som var fel var att backspegelglaset var paj sen att de läckte om däcket mellan fälg å däck så ja var tvungen å dra i 1,5kg =( men ska ringa å höra imorn vill lägaa upp bilder men vet ej vart man kan lägg upp dem
Citat från: "V-master"Citat från: "antedrutt"Citat från: "V-master"snådär nu e min ihop vart kanon men ena backspegeln var paj sen så läckte de mellan fälg å däck så ska se va de kan göra åt de fick trycka i 1,5kg så sluta de läcka så man kunde kö:P vart kan manlägga upp bilder??Där är du ju. Hur såg den röda ut?här e ja jodå röd såg skitsnygg ut e skitnöjd me den de ända som var fel var att backspegelglaset var paj sen att de läckte om däcket mellan fälg å däck så ja var tvungen å dra i 1,5kg =( men ska ringa å höra imorn vill lägaa upp bilder men vet ej vart man kan lägg upp demKan tänka mig att man blir lagom sur om det inte håller tätt med luften eller nåt annat fel när man får hem den. Vill ju kunna köra hela helgen, Har ju längtat i 4 veckor på denna dag :twisted:
Tryck in kanten lite på däcket å klena lite såpa eller diskmedel å pumpa i 1,5kg det gör nog susen funkade för mig. det bästa ä om du kan få tag i sånt klen som de andvänder hos däck krängarn.
Citat från: "kadettc"Tryck in kanten lite på däcket å klena lite såpa eller diskmedel å pumpa i 1,5kg det gör nog susen funkade för mig. det bästa ä om du kan få tag i sånt klen som de andvänder hos däck krängarn.okej för ja har haft såpa sen tryckte ja i 2 kg men e fortfarande så här så får köra me 1,5 men de går väl de me e iaf en kul maskin rekomenderar ja varmt iaf