Varför är det inte någon som reklamerar däcken och begär att få däck som inte är trafikfarliga?Om ni köper en ny bil och det visar sig att motorn går helt värdelöst,köper ni då en ny motor för era egna pengar och struntar i att ni har både garanti och konsumentköplagen på eran sida?Ligger det inte något i det jag säger? Mvh
Har fått glapp i mina spindelleder också Kontaktade EA-Center som jag köpte av å svaret jag fick var att det skulle vara lite glapp eftersom det är rörliga delar :?: Å eftersom jag inte är ett dugg kunnig så får jag väl tro det..Sen ringde jag Johan på Poweronatv å prata med han å han tyckte jag skulle kräva nya på garantin,men sa han det är dock inga Yamaha spindelleder på den, men den ska ju kunna klara av många mil ändå..Poweronatv hade fått in spindelleder till den idag så ifall jag inte får nya på garantin så köper jag av dom istället..Han sa även att så länge jag inte känner av nåt när jag kör så är det ingen fara..men det blir väl så att jag får köpa nya
Jag förstår självklart om man vill ha andra däck tex för gata eller terräng.Vad jag menar är ju att företagaren kommer ju ganska lindrigt undan om alla som har har vinda däck köper nya för egna pengar.Det hela handlar om att man ska få en maskin som är trafiksäker även fast den bara kostar 16 tusen.Ska i alla fall bli kul att se hur det kommer att gå för alla som får sina nu om några dagar. Mvh
Citat från: "pirre7"Har fått glapp i mina spindelleder också Kontaktade EA-Center som jag köpte av å svaret jag fick var att det skulle vara lite glapp eftersom det är rörliga delar :?: Å eftersom jag inte är ett dugg kunnig så får jag väl tro det..Sen ringde jag Johan på Poweronatv å prata med han å han tyckte jag skulle kräva nya på garantin,men sa han det är dock inga Yamaha spindelleder på den, men den ska ju kunna klara av många mil ändå..Poweronatv hade fått in spindelleder till den idag så ifall jag inte får nya på garantin så köper jag av dom istället..Han sa även att så länge jag inte känner av nåt när jag kör så är det ingen fara..men det blir väl så att jag får köpa nyaDu kommer känna av glappet när du kör, jag har bytt ut mina spindelleder mot uniballs å det blev en brutal skillnad. Ligger också i tankarna å handla däck blir det mycke däckskak med crossdäck?
Citat från: "PCD"Jag förstår självklart om man vill ha andra däck tex för gata eller terräng.Vad jag menar är ju att företagaren kommer ju ganska lindrigt undan om alla som har har vinda däck köper nya för egna pengar.Det hela handlar om att man ska få en maskin som är trafiksäker även fast den bara kostar 16 tusen.Ska i alla fall bli kul att se hur det kommer att gå för alla som får sina nu om några dagar. Mvhhehe ja får min på torsda e jävligt nyfiken på hur den kommer se ut eftersom ja har tagit röd
imorn hämtar jag min badboy
Citat från: "V-master"imorn hämtar jag min badboy jo hörde att dom skulle få in runt 80st imorrn:)
Citat från: "mac"Citat från: "V-master"imorn hämtar jag min badboy jo hörde att dom skulle få in runt 80st imorrn:)aha då var de lite mindra än va ja visste ja trodde att de skulle fån in 90st men vette fanmen de lär väl få dem nu under dagen sen att man kan hämta dem imorn lr??eftersom te mig sa han at ja kunde komma kl 8 på mörra å hämta den