Har fått glapp i mina spindelleder också Kontaktade EA-Center som jag köpte av å svaret jag fick var att det skulle vara lite glapp eftersom det är rörliga delar :?: Å eftersom jag inte är ett dugg kunnig så får jag väl tro det..Sen ringde jag Johan på Poweronatv å prata med han å han tyckte jag skulle kräva nya på garantin,men sa han det är dock inga Yamaha spindelleder på den, men den ska ju kunna klara av många mil ändå..Poweronatv hade fått in spindelleder till den idag så ifall jag inte får nya på garantin så köper jag av dom istället..Han sa även att så länge jag inte känner av nåt när jag kör så är det ingen fara..men det blir väl så att jag får köpa nya
Citat från: "pirre7"Har fått glapp i mina spindelleder också Kontaktade EA-Center som jag köpte av å svaret jag fick var att det skulle vara lite glapp eftersom det är rörliga delar :?: Å eftersom jag inte är ett dugg kunnig så får jag väl tro det..Sen ringde jag Johan på Poweronatv å prata med han å han tyckte jag skulle kräva nya på garantin,men sa han det är dock inga Yamaha spindelleder på den, men den ska ju kunna klara av många mil ändå..Poweronatv hade fått in spindelleder till den idag så ifall jag inte får nya på garantin så köper jag av dom istället..Han sa även att så länge jag inte känner av nåt när jag kör så är det ingen fara..men det blir väl så att jag får köpa nyaVad skulle de kosta på power?
Mac:Har du itne haft några problem med spindellederna?För du måste väl den som kört mest med din av oss här på forumet?
Citat från: "pirre7"Mac:Har du itne haft några problem med spindellederna?För du måste väl den som kört mest med din av oss här på forumet?jo har fått lite glapp också..men inte allt för farligt. ska se om jag kan lösa det imorrn ska iväg och söka eventuellt efter nån styrled som man kan använda istället.
orginal yamaha kanske passar...bara en känsla :roll:
Hej på er china quadare har haft fullt upp med villa, vove & familj men kan med glädje bekräfta att däck byte gör susen men då ligger det många gram närmare kg på någon 8O på fälgarna som däck killen sa var katastrof...satte på innova väg däck för 3036:- inkl frakt runt om men det blev bra i alla fall... nu tuffar jag i 84-90 helt orginal..väntar på 17 drev bara. Har även kollat vad delar till den ej väg reggade "hawaii" kostar på www.importlagret.comAVGAS 895:-Nedre bärarm 500:-stÖvrekulleder 250:-stskydd för centrum bult hjul "den stora i mitten" 100:- alla 4Har haft mail kontakt med en Tomas på importlagret & han är väldigt till mötes gående.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: "busk"Hej på er china quadare har haft fullt upp med villa, vove & familj men kan med glädje bekräfta att däck byte gör susen men då ligger det många gram närmare kg på någon 8O på fälgarna som däck killen sa var katastrof...satte på innova väg däck för 3036:- inkl frakt runt om men det blev bra i alla fall... nu tuffar jag i 84-90 helt orginal..väntar på 17 drev bara. Har även kollat vad delar till den ej väg reggade "hawaii" kostar på www.importlagret.comAVGAS 895:-Nedre bärarm 500:-stÖvrekulleder 250:-stskydd för centrum bult hjul "den stora i mitten" 100:- alla 4Har haft mail kontakt med en Tomas på importlagret & han är väldigt till mötes gående.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Vart handlade du däcken å vad ä det för storlek på de?