jag har detta problemet så jag tänker inte pressa så mycket förrän det är åtgärdat. Någon mer som det glappar för?http://web.telia.com/~u36139817/Bashan%20BS200S-7/Glapp 1 & Glapp 2 höger klicka spara å titta med Qicktime eller windowsmedia player.[/img]
AAAH se där ja!! 100blås!! inte illa!! då ljuger mätaren inte så mycket då i förhållande till bil!! KÖNG KÖNG!! Ser sjukt trevligt ut med gräs och grejjer!! hmmm ja om någon månad så blir det väll så här uppe med, mest slaskigt nu!!//Danne
Citat från: "V-master"ser ju ut att gå riktigt bra ju när får du din hojj v.m?
ser ju ut att gå riktigt bra ju
Citat från: "mac"Citat från: "V-master"ser ju ut att gå riktigt bra ju när får du din hojj v.m?jag åker å hämtar min den 29:e mars 13 dar kvar å min e RÖD
Min toppar bara 85 men den har riktigt svårt att komma över 80.Kan ju spela roll att jag väger typ 97 kg.
Vad ska ventilspelet vara? Vad hade ni för ventilspel på era maskiner när de levererades?
Citat från: "MagnusS"Vad ska ventilspelet vara? Vad hade ni för ventilspel på era maskiner när de levererades?bra fråga inte för att man mätt direkt..knackar det för dig eller varför undrar du?
Citat från: "mac"Citat från: "MagnusS"Vad ska ventilspelet vara? Vad hade ni för ventilspel på era maskiner när de levererades?bra fråga inte för att man mätt direkt..knackar det för dig eller varför undrar du?Tjena, nä jag har inte ens köpt ngn än, funderar mest bara på vad det ska vara och ifall ngn har kollat det. Det kan ju liksom vara lika illa ifall det inte knackar iom att de då mkt väl kan stå på.