Nyfiken går de 85-95 på mätaren eller har någon verkligen testat med GPS?Jag testade den i västerås och var uppe i typ 80 på deras lilla bakgata och det kändes inte fort ( mitt i vintern i enbart skjorta utan hjälm ) hade det varit riktiga 80 hade det aldrig gått.Kul med kommentarer!
Köng Maccan!!Länktar tills våra vägar blir så tårra och fri från snö.... Ska försöka filma till helgen så jag också kan slänga upp en film!!//Danne
kolla vad det står på däcken ....å så är de vägreggade..tjaa jag tror att jag ska köpa nya vägdäck någon som vet var det finns billiga bra afv väg däck? (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
har köpt innova vägdäck hoppas på bra stommar håller tummarna
coolt mac. kolla videon nyss, funkar å få upp på bak slangen iaf.
ser ju ut att gå riktigt bra ju
Citat från: "oskar"Nyfiken går de 85-95 på mätaren eller har någon verkligen testat med GPS?Jag testade den i västerås och var uppe i typ 80 på deras lilla bakgata och det kändes inte fort ( mitt i vintern i enbart skjorta utan hjälm ) hade det varit riktiga 80 hade det aldrig gått.Kul med kommentarer!jag får dra bort ungefär 5-6 km/h när jag kör i 50 så är det alltså 44-45 men senaste testen idag så stämmer hastigheten vid runt 80 upp till 99 hade en bil körandes bakom! har ett nytt video klipp när jag kör mätaren ut kanske inte funkar än.. http://www.youtube.com/profile?user=MacccccccCCCCCCCCoskar en fråga bara, spann du när du körde eftersom det var halt? då sensorn till hastighetsmätaren sitter mot bromskivan bak