Citat från: "antedrutt"hallå ännu en som beställt en badboy på power on.Grattis!!! Hoppas du blir nöjd!! Det blev jag!
hallå ännu en som beställt en badboy på power on.
Hallå.Hade en Kymco 150cc förut som jag var nöjd med. Dock tyckte jag att den var i det klenaste laget.Dock kvalités mässigt var den väldigt bra. Gick fint på vägen och höll fin fint.Men kanske inte går att jämnföra dessa två ATV mot varandra?Vill ha en med lite fart som man kan sladda i kurvorna på grusvägar med.Kanske önsketänkande för 16tusen?14mil är ju inte så värst mkt tyvärr.Tänkte mest på hur den är efter en 100mil.Det är väl då som man ser om det var värt 16.000:- eller om allting är slut på den.Men visst. Man får ju det man betalar för dom sägs det ju.Varför jag funderar på ea-center är ju att dom har dessa i lager enligt deras hemsida.
Hallå. såg att du bodde i KGA ("vi" brukar ha ATV träffar ibland i KGA). Har du robban som lärare? tog studenten hos honom år 2000.Nog med OT.Som ja sa innan så vill jag helst ha en redan igår.Har bara en bil i hushållet och kan inte vänta en eller två månader på en fyrhjuling.Får bli fyrhjuling eller en till bil tyvärr.100mil kör man ju lätt på en månad.Körde ca 10-14mil om dagen med min kymco. Och då lullade jag bara omkring på grusvägar och upptäckte nya vägar m.m.Men det kanske bara är jag som är skadad hehe.