Citat från: "pirre7"Citat från: "V-master"som de verkar vara så e de skit nu me de här lr??e de värt att köpa ??Jag tycker det är värt det..har skit kul med min..har inte haft nåt problem med min förutom justera framvagnen som jag gjorde idag,inge större bekymmer..Å till lördan blir det en heldag med polarn som får sin badboy nu under veckan:)ska bli kul som fan å köra lite i skogen! Men som sagt,jag har i princip bara behövt skruva åt lite skruvar å sånt hittils..okej kanske e mycket från hoj te hoj då å kanske vart man köper den..en i klassen har en badboy å han e skitnöjd me den å han var den första som köpte den å han har inte haft ett ända problem me den så kanske får ha lite tur me hehe men verkar ju vara som samma kvalite som på en dirtbike från kina å de har ja haft å den var helt underbar å inte knövla någe för mig medans den knövlka sådär för andra
Citat från: "V-master"som de verkar vara så e de skit nu me de här lr??e de värt att köpa ??Jag tycker det är värt det..har skit kul med min..har inte haft nåt problem med min förutom justera framvagnen som jag gjorde idag,inge större bekymmer..Å till lördan blir det en heldag med polarn som får sin badboy nu under veckan:)ska bli kul som fan å köra lite i skogen! Men som sagt,jag har i princip bara behövt skruva åt lite skruvar å sånt hittils..
som de verkar vara så e de skit nu me de här lr??e de värt att köpa ??
säger bara det att alla som har problem med att få problemen lösta angående felen på era hojjar som garantin ska täcka RING KONSUMENTVÄGLEDARE som i sin tur hänvisar er vidare hur ni ska göra om dom vägrar att hjälpa er! det är självklart att ni har rätten på er sida :evil: eller tag kontakt tex med minibike igen o hota med att ni kommer att ringa konsumentverket om dom vägrar att hjälpa er! dom ringer i sin tur vanligtvis upp säljaren o förklarar för dom vad som gäller så stå på er nu .. /Moonken
Jag rekommenderar 2007 års 200cc Hawaii.Finns om reggad och oreggad. 15900:-/14900:-Saluförs av www.importlagret.comJag har en själv och kan varmt rekommendera den.Lyckas inte lägga in en bild på den
Lager och sådant skall vara smorda så att de pallar fram till första servicen, allt annat är helt oacceptabelt och dessutom förbjudet iochmed att de är registrerade.Det enda som får vara ofärdigt på en reggad atv är montering av hjul och styre, allt annat SKALL vara trafikgodkänt.
För att få sälja dem som vägregistrerade skall de enligt coc-dokumentet (certificate of conformaty) vara leveranstestade av återförsäljare, av transport test får de vara utan monterade hjul och styre. Man får inte sälja ett fordon som inte skulle klara en besiktning, coc reglerar ju detta genom att de testar ett litet antal och sedan intygar tillverkaren att samtliga som lämnar fabriken är likadana som de testade. Med glappande leder( eller leder som riskerar börja glappa inom 10mil, vilket måste jämställas med ny maskin) så är de inte enligt coc dokumentationen.Nej jag orkar inte leta lagtext.