Citat från: "V-master"börjar bli lite osäker angående badboy finns de nån snäll person som kan skriva upp allt som e fel på dem å de som kan knövla..de ja vill ha ut av maskinen e en masiken som man kan lita på ganska bra ska ha att pendla me å kö me på grusvägar å asfalt e de ända ja ska kö..e det värt att köpa denna då lr??skulle vara väldigt tacksam på svaralltså vet inte hur mycket jag skrivit om Bashan "aka Badboy" men hur som helst skriver igen. Helt OK maskin för lite pengar..ja du får pilla skruva lite själv bara små fix vad jag har varit med om hittills men vafan sen betalar man ju ingen jätte summa heller så helt ok för mig o dra åt lite skruvar muttrar o skit för den summan pengar..men de klart är man lite fin i kanten, en primadonna eller helt enkelt Hulken och inte vill skita ner sig lite ska man nog köpa något annat! kort o gott bra pryl för lite pengar!
börjar bli lite osäker angående badboy finns de nån snäll person som kan skriva upp allt som e fel på dem å de som kan knövla..de ja vill ha ut av maskinen e en masiken som man kan lita på ganska bra ska ha att pendla me å kö me på grusvägar å asfalt e de ända ja ska kö..e det värt att köpa denna då lr??skulle vara väldigt tacksam på svar
Citat från: "Hulken"jag tycker det är grymt kul att följa denna tråden, hojen verkar vara precis så som jag trodde... :wink: :wink: :wink: inget för folk som inte har en verkstad till hands Antar att din SMC gått klander fritt helatiden och att du inte behöft pumpa däck ens.....Hmmm ja hörrja båner........ :wink:
jag tycker det är grymt kul att följa denna tråden, hojen verkar vara precis så som jag trodde... :wink: :wink: :wink: inget för folk som inte har en verkstad till hands
oj oj de tog lite du....hörru "Hulken" "BadBoy ätare" eller va du kallar dig! Har försökt följt dina inlägg här på tråden men jag fattar inte vad dom går ut på :?: Känns mest löjliga, för du är ju inte intresserad av hjulingen, eller jo när något gått sönder då blir du välldigt intresserad!Det är kul att du har synpunkter men då dom bara är på barn nivå känns det bara löjligt! //Daniel
kul blev det ny telefon eller Bashan 200cc roadextreme -07 (BS200S-7) samman ställning:+låter bra +ser bra ut +kul att köra +rätt pris +bra sitt höjd+bensinförbrukningen (jämför med bil)+vägskatten (jämför med bil)+försäkring (jämför med bil)- kassagänger på skruvar - Dekal släpp- Dåligt balanserade däck- Delar saknasJag har inte skruvat mer än vad som står i papperen när man fick den...den går tillräckligt bra för mig...klart att jag redan känner sug efter en värre redan. Men så är det ju med oss killar....ska, ska ha värre, ska ha värst :twisted: