börjar bli lite osäker angående badboy finns de nån snäll person som kan skriva upp allt som e fel på dem å de som kan knövla..de ja vill ha ut av maskinen e en masiken som man kan lita på ganska bra ska ha att pendla me å kö me på grusvägar å asfalt e de ända ja ska kö..e det värt att köpa denna då lr??skulle vara väldigt tacksam på svar
Citat från: "V-master"börjar bli lite osäker angående badboy finns de nån snäll person som kan skriva upp allt som e fel på dem å de som kan knövla..de ja vill ha ut av maskinen e en masiken som man kan lita på ganska bra ska ha att pendla me å kö me på grusvägar å asfalt e de ända ja ska kö..e det värt att köpa denna då lr??skulle vara väldigt tacksam på svaralltså vet inte hur mycket jag skrivit om Bashan "aka Badboy" men hur som helst skriver igen. Helt OK maskin för lite pengar..ja du får pilla skruva lite själv bara små fix vad jag har varit med om hittills men vafan sen betalar man ju ingen jätte summa heller så helt ok för mig o dra åt lite skruvar muttrar o skit för den summan pengar..men de klart är man lite fin i kanten, en primadonna eller helt enkelt Hulken och inte vill skita ner sig lite ska man nog köpa något annat! kort o gott bra pryl för lite pengar!
Citat från: "mac"Citat från: "V-master"börjar bli lite osäker angående badboy finns de nån snäll person som kan skriva upp allt som e fel på dem å de som kan knövla..de ja vill ha ut av maskinen e en masiken som man kan lita på ganska bra ska ha att pendla me å kö me på grusvägar å asfalt e de ända ja ska kö..e det värt att köpa denna då lr??skulle vara väldigt tacksam på svaralltså vet inte hur mycket jag skrivit om Bashan "aka Badboy" men hur som helst skriver igen. Helt OK maskin för lite pengar..ja du får pilla skruva lite själv bara små fix vad jag har varit med om hittills men vafan sen betalar man ju ingen jätte summa heller så helt ok för mig o dra åt lite skruvar muttrar o skit för den summan pengar..men de klart är man lite fin i kanten, en primadonna eller helt enkelt Hulken och inte vill skita ner sig lite ska man nog köpa något annat! kort o gott bra pryl för lite pengar! hahaha skita ner sig jodå de e klart ja gör de utbildar mig som bilmekaniker å just nu e ja å mekar saab sen har ja extra jobb som snickare hehe å ja har hållt på å mekat me bilar sen ja var 10 så skita ner mig vågar ja allt men e ju de me att ja har fått kämpa som fan i 3 månader nu för att få ihop pengar te en 4 hjuling å nu har ja 16.000:- så för mig e de ju väldigt mycket pengar men blir la å testa en sån hade ju en kina dirtbike å i kvalite på den så tycker ja att den var skitbra
Citat från: "V-master"Citat från: "mac"Citat från: "V-master"börjar bli lite osäker angående badboy finns de nån snäll person som kan skriva upp allt som e fel på dem å de som kan knövla..de ja vill ha ut av maskinen e en masiken som man kan lita på ganska bra ska ha att pendla me å kö me på grusvägar å asfalt e de ända ja ska kö..e det värt att köpa denna då lr??skulle vara väldigt tacksam på svaralltså vet inte hur mycket jag skrivit om Bashan "aka Badboy" men hur som helst skriver igen. Helt OK maskin för lite pengar..ja du får pilla skruva lite själv bara små fix vad jag har varit med om hittills men vafan sen betalar man ju ingen jätte summa heller så helt ok för mig o dra åt lite skruvar muttrar o skit för den summan pengar..men de klart är man lite fin i kanten, en primadonna eller helt enkelt Hulken och inte vill skita ner sig lite ska man nog köpa något annat! kort o gott bra pryl för lite pengar! hahaha skita ner sig jodå de e klart ja gör de utbildar mig som bilmekaniker å just nu e ja å mekar saab sen har ja extra jobb som snickare hehe å ja har hållt på å mekat me bilar sen ja var 10 så skita ner mig vågar ja allt men e ju de me att ja har fått kämpa som fan i 3 månader nu för att få ihop pengar te en 4 hjuling å nu har ja 16.000:- så för mig e de ju väldigt mycket pengar men blir la å testa en sån hade ju en kina dirtbike å i kvalite på den så tycker ja att den var skitbra har också ägt en Saab 900 en gång i tiden "mecka mer än körde med den" ,och är bilmekaniker dock jobbar inte som det:)
tyvärr så mekar ja inte de utan ja mekar nya saab 9-3 å 9-5
Citat från: "V-master"tyvärr så mekar ja inte de utan ja mekar nya saab 9-3 å 9-5 Ursäkta OT men det skruvar jag också, var jobbar du? Själv jobbar jag på Smålands Motorcentrum i Nybro.
Citat från: "MagnusS"Citat från: "V-master"tyvärr så mekar ja inte de utan ja mekar nya saab 9-3 å 9-5 Ursäkta OT men det skruvar jag också, var jobbar du? Själv jobbar jag på Smålands Motorcentrum i Nybro.går i skola fortfrande men just nu så jobbar ja på biva saab opel chevrolet här i karlskoga
Citat från: "V-master"Citat från: "MagnusS"Citat från: "V-master"tyvärr så mekar ja inte de utan ja mekar nya saab 9-3 å 9-5 Ursäkta OT men det skruvar jag också, var jobbar du? Själv jobbar jag på Smålands Motorcentrum i Nybro.går i skola fortfrande men just nu så jobbar ja på biva saab opel chevrolet här i karlskogaOk, ja vi har ju också Saab,Opel,Chevrolet,Daewoo och Suzuki...Ska sluta med offtopic nu...En seriös fråga, är det ngn som har ngn uppgift på hur mycket sås den drar? Min nuvarande bruksbil surplar i sig en del så det vore ju kul om man kunde åka till jobbet o kanske spara pengar på det:)
ingen som har kamera att filma med...vore kul att se lite film på dem in action.....sprätt lite lera och grus och se till att få med de på film=)