Citat från: "Hulken"jag tycker det är grymt kul att följa denna tråden, hojen verkar vara precis så som jag trodde... :wink: :wink: :wink: inget för folk som inte har en verkstad till hands Antar att din SMC gått klander fritt helatiden och att du inte behöft pumpa däck ens.....Hmmm ja hörrja båner........ :wink:
jag tycker det är grymt kul att följa denna tråden, hojen verkar vara precis så som jag trodde... :wink: :wink: :wink: inget för folk som inte har en verkstad till hands
finns de nån snäll person som kan ge ut sitt regnummer snälla!!va tycker ni e denna maskin värd pengarna??lr ska man sattsa på en lite dyrare maskin??
Citat från: "V-master"finns de nån snäll person som kan ge ut sitt regnummer snälla!!va tycker ni e denna maskin värd pengarna??lr ska man sattsa på en lite dyrare maskin??dom verkar inte vilja det... Men försäkringen kostar mellan 1000 och 3000:- beroende på bolag och person.
Citat från: "Hulken"Citat från: "V-master"finns de nån snäll person som kan ge ut sitt regnummer snälla!!va tycker ni e denna maskin värd pengarna??lr ska man sattsa på en lite dyrare maskin??dom verkar inte vilja det... Men försäkringen kostar mellan 1000 och 3000:- beroende på bolag och person.ne de verkar ju inte vilja de =( nu har ja kämpat som fan å lyckas fått ihop 16.000:- å kämpat i 3 månader nu..en smc skulle ja gå ge 3800kr för i hel å 2200 i halv
Citat från: "V-master"Citat från: "Hulken"Citat från: "V-master"finns de nån snäll person som kan ge ut sitt regnummer snälla!!va tycker ni e denna maskin värd pengarna??lr ska man sattsa på en lite dyrare maskin??dom verkar inte vilja det... Men försäkringen kostar mellan 1000 och 3000:- beroende på bolag och person.ne de verkar ju inte vilja de =( nu har ja kämpat som fan å lyckas fått ihop 16.000:- å kämpat i 3 månader nu..en smc skulle ja gå ge 3800kr för i hel å 2200 i halvJo men du vet ganska bra vad försäkringen kommer kosta, så det är väl inte nått måste att få reda exakt på kronan vad den kostar eller hur?