Citat från: "mojjemu"Hur många hack ställde ni ner brickan på trottelnålen?? jag gick två hack, men vet inte om jag kanske skulle gått mer/mindre?//DDå kommer min fråga då,vad är trottelnålen,är det nåt man måste justera lr?
Hur många hack ställde ni ner brickan på trottelnålen?? jag gick två hack, men vet inte om jag kanske skulle gått mer/mindre?//D
Citat från: "mac"Citat från: "mojjemu"skickar över dom imorgon! Men hurru Mac fick du reg skylten i efterhand?Jag har inte fått min...=(jo jag fick den i efterhand..jobbigt att vänta på den.. fick du med ec cert till hojjen eller har försäljaren redan skickat in det? om inte så får du skicka in det till vv annars får du vänta ännu längre om uppgifterna inte är inskrivna..kostar inget om man skickar till vv men om du lämnar det till bilprov..får du pynta 400-600kr ungefär!Är inte hundra på vilket du menar men är det där som sat under plasten på sadeln så har jag fått det. Är ju pappren från kina där det står allt om hojjen te.x co halt etc. Får se om jag får skyllten idag för i sånt fall ska väll allt vara klart?!//Danne
Citat från: "mojjemu"skickar över dom imorgon! Men hurru Mac fick du reg skylten i efterhand?Jag har inte fått min...=(jo jag fick den i efterhand..jobbigt att vänta på den.. fick du med ec cert till hojjen eller har försäljaren redan skickat in det? om inte så får du skicka in det till vv annars får du vänta ännu längre om uppgifterna inte är inskrivna..kostar inget om man skickar till vv men om du lämnar det till bilprov..får du pynta 400-600kr ungefär!
skickar över dom imorgon! Men hurru Mac fick du reg skylten i efterhand?Jag har inte fått min...=(
Citat från: "mojjemu"Citat från: "mac"Citat från: "mojjemu"skickar över dom imorgon! Men hurru Mac fick du reg skylten i efterhand?Jag har inte fått min...=(jo jag fick den i efterhand..jobbigt att vänta på den.. fick du med ec cert till hojjen eller har försäljaren redan skickat in det? om inte så får du skicka in det till vv annars får du vänta ännu längre om uppgifterna inte är inskrivna..kostar inget om man skickar till vv men om du lämnar det till bilprov..får du pynta 400-600kr ungefär!Är inte hundra på vilket du menar men är det där som sat under plasten på sadeln så har jag fått det. Är ju pappren från kina där det står allt om hojjen te.x co halt etc. Får se om jag får skyllten idag för i sånt fall ska väll allt vara klart?!//Dannejo det pappret fick jag skicka in..kolla bara för säkerhets skull att uppgifterna kommit in på nått sätt till vv
Citat från: "pirre7"Citat från: "mojjemu"skickar över dom imorgon! Men hurru Mac fick du reg skylten i efterhand?Jag har inte fått min...=(Jag fick min idag alltså samma dag som jag fick maskinen,men du får den säkert imorrn skulle jag tro/Per du köpte den från minibike va?? va ska man ta för försäkring och var??
Citat från: "mojjemu"skickar över dom imorgon! Men hurru Mac fick du reg skylten i efterhand?Jag har inte fått min...=(Jag fick min idag alltså samma dag som jag fick maskinen,men du får den säkert imorrn skulle jag tro/Per
Citat från: "mojjemu"Citat från: "pirre7"Citat från: "mojjemu"skickar över dom imorgon! Men hurru Mac fick du reg skylten i efterhand?Jag har inte fått min...=(Jag fick min idag alltså samma dag som jag fick maskinen,men du får den säkert imorrn skulle jag tro/Per du köpte den från minibike va?? va ska man ta för försäkring och var??fy fan du ska ju inte ta på länsförsäkringar de e ju de dyraste försäkringarna typ..har du någe reggnr man kan få låna å ringa mitt försäkringbolag å se va ja får ge..fick ge där för en smc 3800 hel försäkring helår å 2200halv å då e ja bara 18 snart 19 om 9 dar ^^jag kollade helförsäkring på både jag och farsan, 5900 för mig och 2400 för farsan så jg skrev den på honom. på länsförsäkringar.
Citat från: "pirre7"Citat från: "mojjemu"Citat från: "pirre7"Citat från: "mojjemu"skickar över dom imorgon! Men hurru Mac fick du reg skylten i efterhand?Jag har inte fått min...=(Jag fick min idag alltså samma dag som jag fick maskinen,men du får den säkert imorrn skulle jag tro/Per du köpte den från minibike va?? va ska man ta för försäkring och var??fy fan du ska ju inte ta på länsförsäkringar de e ju de dyraste försäkringarna typ..har du någe reggnr man kan få låna å ringa mitt försäkringbolag å se va ja får ge..fick ge där för en smc 3800 hel försäkring helår å 2200halv å då e ja bara 18 snart 19 om 9 dar ^^jag kollade helförsäkring på både jag och farsan, 5900 för mig och 2400 för farsan så jg skrev den på honom. på länsförsäkringar.
Citat från: "V-master"Citat från: "pirre7"Citat från: "mojjemu"Citat från: "pirre7"Citat från: "mojjemu"skickar över dom imorgon! Men hurru Mac fick du reg skylten i efterhand?Jag har inte fått min...=(Jag fick min idag alltså samma dag som jag fick maskinen,men du får den säkert imorrn skulle jag tro/Per du köpte den från minibike va?? va ska man ta för försäkring och var??fy fan du ska ju inte ta på länsförsäkringar de e ju de dyraste försäkringarna typ..har du någe reggnr man kan få låna å ringa mitt försäkringbolag å se va ja får ge..fick ge där för en smc 3800 hel försäkring helår å 2200halv å då e ja bara 18 snart 19 om 9 dar ^^jag kollade helförsäkring på både jag och farsan, 5900 för mig och 2400 för farsan så jg skrev den på honom. på länsförsäkringar.Jo men farsan ha alla försäkringar där och har ful bonus så jag tog där ändå