var i vara i kväll och provsatt lite....kändes rättok faktiskt...lite stel i fjädringen tyckte jag..vallite på ram och länkarmar var fin, men styrspindlarna såg lite klena ut tycker jag..men de kanske funkar kanon.sen sa killen de att motorn var Otrimmbar=) den var på 18Hk och de gick inte att få ut mer effekt ur motorn vad man än gjorde....sa inget till honom men på info papprena som satt på sadeln från fabrik viosade inte mer än 13 hk iaf...om de nu inte går trimma motorn mer än vad den är och om dennu skulle vara på 13 hk så lär de ju inte var angn raket.tråkigt att de inte hade en maskin man kunde känna på hur den gick...för man köper ju grisen i säcken lite tycker jag.
sen sa killen de att motorn var Otrimmbar=) den var på 18Hk och de gick inte att få ut mer effekt ur motorn vad man än gjorde....
ni som får era nu i helgen eller inna..kan ni inte ta lite bilder vid montering??
Citat från: "xstream"ni som får era nu i helgen eller inna..kan ni inte ta lite bilder vid montering??Fick min idag!! Har bara tagit en snabb tur men jag tycker den verkar riktigt fin!! tog ett par timmar att sätta ihop! Jag knäppte några bilder på monteringen dock ganska kassa!!Ska se om jag kan få iväg dom till Mac så får han kasta upp dom på sidan!//Daniel
skickar över dom imorgon! Men hurru Mac fick du reg skylten i efterhand?Jag har inte fått min...=(
Citat från: "mojjemu"skickar över dom imorgon! Men hurru Mac fick du reg skylten i efterhand?Jag har inte fått min...=(Jag fick min idag alltså samma dag som jag fick maskinen,men du får den säkert imorrn skulle jag tro/Per
Hur många hack ställde ni ner brickan på trottelnålen?? jag gick två hack, men vet inte om jag kanske skulle gått mer/mindre?//D
Citat från: "mojjemu"skickar över dom imorgon! Men hurru Mac fick du reg skylten i efterhand?Jag har inte fått min...=(jo jag fick den i efterhand..jobbigt att vänta på den.. fick du med ec cert till hojjen eller har försäljaren redan skickat in det? om inte så får du skicka in det till vv annars får du vänta ännu längre om uppgifterna inte är inskrivna..kostar inget om man skickar till vv men om du lämnar det till bilprov..får du pynta 400-600kr ungefär!