CiteraHar talat med MiniBike idag och hörde var hjulingen var för han har lovat att den ska komma idag. fick efter många om och men fram kolli nr så jag kunde ringa till Mertz som är fraktfirman och väl där så fick jag veta att den inte kommer föres på Fredag!Blir lite less då man lovar 2-3dagars lev tid då det tar en dryg vecka....hm SadJaja tids nog kommer den väll...Fan va segt. Min skickades också i måndags från minibike.Då lär jag inte få min innan helgen eftersom jag bor på Gotland.Brukar ta typ en dag extra.Jag som ska vara ledig i helgen och skruva med den. Vad sa du för att få kolli id?Jag har mailat och frågat och då påstår de att fraktbolaget inte kan söka på kolliid. Jag vill ju veta vär den är om den kommer innan helgen. :?:
Har talat med MiniBike idag och hörde var hjulingen var för han har lovat att den ska komma idag. fick efter många om och men fram kolli nr så jag kunde ringa till Mertz som är fraktfirman och väl där så fick jag veta att den inte kommer föres på Fredag!Blir lite less då man lovar 2-3dagars lev tid då det tar en dryg vecka....hm SadJaja tids nog kommer den väll...
.... badboys, badboys whatcha gonna do, whatcha gonna do when i come for you ... :twisted: Hehe.. tokigt infall bara, kunde inte låta bli :wink:
Citat från: "Larsa".... badboys, badboys whatcha gonna do, whatcha gonna do when i come for you ... :twisted: Hehe.. tokigt infall bara, kunde inte låta bli :wink:puttra ifrån dig kanske:P
Citat från: "mac"Citat från: "Larsa".... badboys, badboys whatcha gonna do, whatcha gonna do when i come for you ... :twisted: Hehe.. tokigt infall bara, kunde inte låta bli :wink:puttra ifrån dig kanske:PNåt måste ni ju få drömma om ;-)Ruskigt nöjd med min Fastpower 250 kan varmt rekomenderas.Lite dyrare men oj så välbyggd! Har inte justerat eller efterdragit en pryl än så länge.Testade en badboy innan och den är kul för priset men en annan klass på byggkvalitet och prestanda.
Så idag kl 10:15 kom lastbilen in på min gård med min badboy!:)Började lite smått att montera ihop den och efter en stund kom kusinen och hjälpte till.Tog väl runt 3 timmar innan jag fick igång den efter all monteringOch kan säga att jag har nog aldrig köpt nåt som va värt pengarna så mkt som denna alla kategorier!!Åkte ca 5 min på den men kände att jag va tvungen att gå in å skriva lite här nu + att man fryser om händerna efter ett par timmar uteSå imorn bär det av till sunne å köpa lås och nåt mer nyttigt som kan behövas.Och alla ni som väntar på era badboys kan jag bara säga en sak:Det är värt att vänta på denna maskin,Fan va nöjd jag är!!!!!/Per
badboy var me i en tidning nu å de gjorde ett omdömme om den å enligt dem så var det en bra maskin men det ända som var felet var batteriet var dåligt men annars skulle de vara en välbyggd å bra maskin
Citat från: "V-master"badboy var me i en tidning nu å de gjorde ett omdömme om den å enligt dem så var det en bra maskin men det ända som var felet var batteriet var dåligt men annars skulle de vara en välbyggd å bra maskin vilken tidning?