Är det någon som fått hem sin från minibike?Är den svart eller vit framme?Bilden på den gula hos megagroup är vit iallafall. Kanske alla är svarta eller?Vill ju ha svart ju.Mailade minibike och min var skickad idag.WEEE!! kommer kanske på onsdag eller torsdag.Var och handlade hjälm och lås idag DYRT blev det.Men jag vete fan vart man ska göra av den 250 cm långa AS tunga kättingen när man är ute och kör. Går det att linda den kring pakethållaren typ?
Du får skaffa packväskor Very Happy finns ju schyssta i läder med fransar på...... Cool
CiteraDu får skaffa packväskor Very Happy finns ju schyssta i läder med fransar på...... CoolNice då passer de till flanellskortan och träskorna!
jag har haft min en månad nu och den är mycket rolig.den är värd sitt pris
Har talat med MiniBike idag och hörde var hjulingen var för han har lovat att den ska komma idag. fick efter många om och men fram kolli nr så jag kunde ringa till Mertz som är fraktfirman och väl där så fick jag veta att den inte kommer föres på Fredag!Blir lite less då man lovar 2-3dagars lev tid då det tar en dryg vecka....hm Jaja tids nog kommer den väll...//Daniel
Har talat med MiniBike idag och hörde var hjulingen var för han har lovat att den ska komma idag. fick efter många om och men fram kolli nr så jag kunde ringa till Mertz som är fraktfirman och väl där så fick jag veta att den inte kommer föres på Fredag!Blir lite less då man lovar 2-3dagars lev tid då det tar en dryg vecka....hm SadJaja tids nog kommer den väll...