Citat från: "mac"Citat från: "Larsa"Mac: Blev det stor skillnad med nya sulor? Jag var och tittade på en PSmoto med den där typen av däck på och dom verkade lite plastiga.. kanske inte var nån höjdare i kyla direkt, eller ?Tycker dom är väldigt gummiga jag:) mycket bättre än dom gamla..Jamen jag menade ju Orginaldäcken.. dom är allt bra plastiga dom..
Citat från: "Larsa"Mac: Blev det stor skillnad med nya sulor? Jag var och tittade på en PSmoto med den där typen av däck på och dom verkade lite plastiga.. kanske inte var nån höjdare i kyla direkt, eller ?Tycker dom är väldigt gummiga jag:) mycket bättre än dom gamla..
Mac: Blev det stor skillnad med nya sulor? Jag var och tittade på en PSmoto med den där typen av däck på och dom verkade lite plastiga.. kanske inte var nån höjdare i kyla direkt, eller ?
ingen som har några bilder på den röda lr???
Citat från: "V-master"ingen som har några bilder på den röda lr???Såg att poweronatv har lagt ut bilder på BadBoy där fanns en röd en också!!//Daniel
vad var det för fel på de gammla däcken då?
Mac Var din nos svart orginal eller har du lackat den svart? Såg att på bilderna på minibike så var den vit!//Daniel