Fan va skönt V-master att du kom med lite lugnande ord ärligt talat blev jag lite förvirrad o fundersam på mitt val men nu e jag tvärsäker igen tack nu längtar jag som fan efter min Badboy som kommer den 3:e mars
Har inte mätt originalröret in till dämparen. Jag byggde ett nytt ända från skarven på originalkröken 33mm invändigt blev det. på original röret innan djuddämparen sitter också någon slags strypning som man nog ska försöka ta bort går ju att snitta röret och sätta dit en 15 cm rör bit där i stället om man vill offra original röret.Mud..
Ska beställa en nu vilken dag som.Men kan ingen lägga upp lite högupplösta bilder?Har svårt att bestämma mig vilken färg jag ska ha. Är det någon som har den gula? Är det svarta på den gula svart plast eller är hela hojen gul med svarta klistermärken. I så fall går den gula bort, inte så snyggt om klistermärkerna släpper med hen jätte gul maskin.Kollade även lite försäkring i dag Länsförsäkringar ska man ju inte ha typ 3600:- i trafik. Fick typ 1800:- vid folksam. Pratade med de på ea-center ang deras försäkring han jag pratade med sa att han trode det inte var någon skillnad på atv försäkringen mot lokala länsförs. .Det var bara moped försäkringen som de hade billigare.Vart ska man beställa ifrånea-centerpoweronatvminibikeVilka är bäst?Erfarenheter?