Men ar du att din kompis har den som heter ps moto roadextreme 200 och ser helt identisk ut eller fanns det en äldre modell innan som hette samma sak?http://www.ea-center.se/?sida=prod&id=58
Kom precis in från garaget böt avgasarrör på min extreme.Vågade inte ut och provköra blev lite högljudd. men det verkade bli ett helt annan respåns på gasen. lät mycket piggare.gjorde ljudämparen själv på jobbet blev storleks mässigt som orginalet fast nu är det inga ljävla pluggar ivägen. den lilla dämparen före dämparen verkar det vara helt stopp i så den hindrar mycket flöde.gjorde helt nytt rör från skarven tänkte det kunde vara bra att behålla original till besikningarna.flyttade även upp baklyset satt ju halvägs till marken såg lite ljävligt ut.Recension kommer i morgon om det blev någon piggare maskin.Hittade inget annat som var strypt på någe vis så vi får väl hoppas på att allt sitter i original dämparen.natt natt..
http://www.chinabashan-atv.com/en/product/productdetail.aspx?ProductID=205detta är tillverkarens siffror, och det lär inte finnas nån med mer koll på effekten då dom förmodligen måste effekt testa motorerna för att klassa in dom. så 12.92hk är nog det som gäller. power on atv skriver ju så jävla dumt och töntigt i sin annons så då kan dom nog skriva 18hk (strypt) också. Så tänker alla, fan va gött med strypt 18hk, då lär jag få 25 bara jag byter avgasrör =) men som känt är att det blir ingen stor skillnad på en 4t att byta avgas, det kan tom bli sämre om inte mottrycket blir tillräckligt stort. att trimma dom där är nog som att gå över ån efter vatten, sen att det skulle vara en leg-honda motor? när gjorde honda en vattenkyld 200cc senast?