Mac: passade rullgasen bra den som du köpte?? tänkte beställa en jag med!! visst är det bara själva rullhandtaget som man får? gummi hantaget får man köpa separat?!//Daniel
Tror ni blir duktigt ifrånkörda av en barossa eller SMC =)dom går säkert fint nu, men hur blir det om 200mil när hjulen börjar glappa och det mesta är ostabilt.... jag är skeptisk.
Är det lika dålig kvalitet som på SMC så blir jag lite ledsen ;-)Jag körde en SMC som hade gått 20 mil eller nåt där startmotorn var trasig m.m. inte skoj.Gissar att man får ungefär samma kvalitet här men för under halva pengen och det är inte fel :-)Men köper en som ren chansning det är så lite pengar så är den kass så är det bara att slänga den och köpa något bättre.Jag vill köpa en billig först för att se om det är skoj i längden att åka 4-hjuling eller om man tröttnar efter några dagar. Är det skoj så blir det en värsting quad till nästa vinter och skicka iväg badboyen på blocken för en billig peng :-)Alltid skoj med någon som vill dra igång lite känslor på forumen ;-)
Citat från: "Hulken"Tror ni blir duktigt ifrånkörda av en barossa eller SMC =)dom går säkert fint nu, men hur blir det om 200mil när hjulen börjar glappa och det mesta är ostabilt.... jag är skeptisk.Tur att det inte finns några sånna just där jag bor då!!! Håller med Oskar att man får ju ta denna som ett test om man tycker det är skojj att köra och köpa en bättre sedan!!hej hopp!!//Daniel
Citat från: "mojjemu"Citat från: "Hulken"Tror ni blir duktigt ifrånkörda av en barossa eller SMC =)dom går säkert fint nu, men hur blir det om 200mil när hjulen börjar glappa och det mesta är ostabilt.... jag är skeptisk.Tur att det inte finns några sånna just där jag bor då!!! Håller med Oskar att man får ju ta denna som ett test om man tycker det är skojj att köra och köpa en bättre sedan!!hej hopp!!//Danieljag kanske skulle komma upp/eller ner? och rejsa lite mot dig =)))hur långt har du till örebro?japp precis, man testar först och ser om det är nått att ha, dock är det ju en del pengar som skilljer raptorn eller sukkan från 15900:-