Ok det var synd men dom kan ju inte vara så dyr att köpa heller?!Iallafall så är skotern såld nu och det blir till att beställa imorgon tänkte jag! har dock inte bestämmt mig vilken färg ännu! Mac: har du ryckt pluggen??//Daniel
Lägger upp en snutt av min Bashan mer kommer om intresse finns:) För övrigt en ok maskin för lite pengar. Man får naturligtvis skruva lite och fixa men som sagt det får man räkna med! Själv hade jag strul med fram bromsar som låg i och fick sätta brickor mellan bromsok och fäste så det löste sig på ett enkelt sätt! I förgasaren har jag bytt huvudmunstycket till ett större ett k130 istället för k89 som satt på som original! Har även satt dit ett bättre luftfilter så hojjen får mer luft:) Innan dessa modifieringar så gjorde hojjen 80 ganska lätt "var tvungen att testa dra på lite även fast den inte är inkörd hehe" så vad den gör nu vet jag inte efter att jag moddat lite men det ska jag testa när den är inkörd:) Kommer bygga ett eget rostfritt aga så småningom så man slipper kat strypningen och allt vad som kan tänkas inuti dämparen!Filmsnutt
Citat från: "mac"Lägger upp en snutt av min Bashan mer kommer om intresse finns:) För övrigt en ok maskin för lite pengar. Man får naturligtvis skruva lite och fixa men som sagt det får man räkna med! Själv hade jag strul med fram bromsar som låg i och fick sätta brickor mellan bromsok och fäste så det löste sig på ett enkelt sätt! I förgasaren har jag bytt huvudmunstycket till ett större ett k130 istället för k89 som satt på som original! Har även satt dit ett bättre luftfilter så hojjen får mer luft:) Innan dessa modifieringar så gjorde hojjen 80 ganska lätt "var tvungen att testa dra på lite även fast den inte är inkörd hehe" så vad den gör nu vet jag inte efter att jag moddat lite men det ska jag testa när den är inkörd:) Kommer bygga ett eget rostfritt aga så småningom så man slipper kat strypningen och allt vad som kan tänkas inuti dämparen!Filmsnutt Vart fick du tag på nytt luftfilter?
Vill bara gratulera dig mojjemu för försäljningen av skotern, trevligt att det kommer bli ännu en Extreme åkare till här framöver o jag får som sagt inte hem min förens efter 3:e mars så om du ska beställa en beställ tex ifrån poweronatv innan det blir fullbokat detta kommande lasset var inte så många fler beställningar just vid denna leverans, o dom i jönköping hade inte nästa leverans förens den 23:e mars