5:25 imorse hörde jag ett dån på jobbet nånstans utanför (gången från gården till lagret) tänkte att det väl är en lastbil eller något! gick ut för att kolla och fick se att grinden var öppen samt lagerdörren...går ut mot gården och får se MIN maskin med en äcklig jävla pissfitta på då flög hus i helvete och benen på ryggen medans jag vråla "vad fan håller du på med" puckot på hojjen gjorde ett tappert försök med startmotorn tuggande men som tur är så är den lite känslig efter att man fått kärringstopp så det tar ca 7 sekunder innan man får igång den igen, och under den tiden hade jag precis hunnit fram och sugit tag i grab-baren med vänsterhande och när jag var på väg för att rycka av det jävla äcklet med högerhanden flög han av på motsatta sidan och kuta som ett skott ut från området...omtummlad som jag var så var det 1:a jag gjorde att kolla snabbt att allt var på plats, sedan bar det efter honom, tänkte att om man kickar fanskapet i ryggen så kan man plocka in han tills snuten kommer.bara det att precis vid grinden ser jag en snutbil kommer åkande och jag tänkte att jag kan ju inte komma i 180 utan kruka i T-shirt och jaga nån som jag inte sett vilket håll han sprang åt så jag nitade och vevade åt dem... fast utan resultat (var ju ganska mörkt)efteråt så hittade jag blodfläckar på ena bakskärmen och en tändare han tappat med blod på samt en 1m lång bultsax... ringde snuten och de kom och hämtade blodet samt saxen.kan ju hoppas att de hittar pulvret som gjorde det! ELLER att han kommer inatt igen för då är man förberedd!förövrigt så kan jag meddela att det var en turk samt att jag såg hans ansikte. ser jag han igen däruppe kommer han ångra att han föddes./jocke