Ok, då har jag hört med Yamahacenter jag med och frågat hur det ligger till:Från den 1 Januari 2007 så är det 2 års garanti som gäller, maskiner köpta före 01012007 gäller 5 års garanti varav de 3 sista åren bara gäller motor, växellåda och elektronik. Inga gatreggade maskiner säljs med mindre än 2 års garanti! Bad dessutom om ett mail som kommer här:HejFrån 1 januari gäller 2 års garanti på denna maskin Med vänliga hälsningar/Best regardsRalf AnderssonYamaha Center HelsingborgVälavägen 29254 64 HelsingborgDirekt tel +46 42 169661www.yamahacenter.com
Citat från: "LAHA"Ok, då har jag hört med Yamahacenter jag med och frågat hur det ligger till:Från den 1 Januari 2007 så är det 2 års garanti som gäller, maskiner köpta före 01012007 gäller 5 års garanti varav de 3 sista åren bara gäller motor, växellåda och elektronik. Inga gatreggade maskiner säljs med mindre än 2 års garanti! Bad dessutom om ett mail som kommer här:HejFrån 1 januari gäller 2 års garanti på denna maskin Med vänliga hälsningar/Best regardsRalf AnderssonYamaha Center HelsingborgVälavägen 29254 64 HelsingborgDirekt tel +46 42 169661www.yamahacenter.comPrecis så är de i Hbg iaf. Vore konstigt om dom hade annorlunda någon annan stans.Då har min motor 4:a år på sig o rasa... De ska vi nog se till :wink: